اخبار عمومی و گزارش

پرداخت تسهیلات بنیاد برکت به طرح های اشتغالزا

سال آینده طرح اشتغالزایی در بابل افزایش پیدا خواهد کرد

خبرها حاکی از آن است که بنیاد برکت ستاد اجرائی فرمان حضرت امام از سال ۱۴۰۰ تاکنون ۳۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به ۶۵۰ نفر در بابل پرداخت کرد. شما هم می‌توانید با استفاده از وام این بنیاد از این تسهیلات منتفع شوید. می‌توانید در مقاله مراحل و شرایط و مدارک دریافت وام از بنیاد برکت از تمامی این شرایط مطلع گردد.

به گزارش هاگ، الهام علی جانپور  تسهیلگر بنیاد برکت در بخش گتاب بابل اشاره کرد که این تسهیلات به طرح‌های اشتغالزایی در زمینه‌های تولید پوشاک، صنایع تبدیلی کشاورزی، فرآورده‌های لبنی، پرورش طیور، گلخانه لیموترش، صیفی جات، گل و گیاه، پرورش قارچ خوراگی، خدمات عمومی، خدمات فنی خودرو و ساختمان در روستا‌های شهرستان بابل پرداخت شده است.

وی افزود: «از سال ۱۴۰۰ تا کنون ۳۰۰ طرح اشتغالزایی به مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال در روستا‌های بخش گتاب اجرا شد که برای چهارصد نفر به صورت مستقیم و یکصد نفر بصورت غیر مستقیم شغل ایجاد شد و طرح‌های اجرا شده نقش موثری در تقویت معیشت و اقتصاد خانواده‌های روستایی داشته است»

علی جانپور اضافه کرد: سقف تسهیلات بنیاد برکت طرح سحاب در سال گذشته ۵۰۰ میلیون ریال بوده که امسال نسبت به سال قبل افزایش یافته و به نهصد میلیون ریال رسیده است که با کارمزد ۴ درصد بوده است. البته از منابع تبصره ۱۸ جهاد که تا سقف ۵ میلیارد ریال با کارمزد ۱۲ درصد بوده به متقاضیان کارگاهی و با وسعت کار بیشتر نیز پرداخت شده است.»

وی با اشاره به اینکه سال آینده طرح اشتغالزایی در بابل افزایش پیدا خواهد کرد تصریح کرد: «رویکرد اصلی بنیاد برکت، افزایش مهاجرت معکوس به روستا در نتیجه اشتغالزایی و توانمندسازی اقتصادی در مناطق محروم روستایی است.» و تاکید نمود که بازدید‌های دوره‌ای از سوی تسهیلگران بنیاد برکت، برای اطمینان از راه اندازی کسب و کار و جلوگیری از انحراف تسهیلات پرداختی، انجام می‌شود. اخبار عمومی و گزارش

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا