اخبار اقتصادی صنعت قارچ

پرداخت تسهیلات ۲۰ میلیارد ریالی در ارومیه

۱۴ هزار بسیجی با محوریت مردم یاری به اردوهای محرومیت‌زدایی اعزام شدند

پرداخت تسهیلات ۲۰ میلیارد ریالی در ارومیه، امسال ۱۴ هزار بسیجی با محوریت مردم یاری به اردوهای بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری هاگ، سرهنگ کریم علی‌نژاد ضمن تأکید بر تحقق اقتصاد مقاومتی افزود: در راستای اقتصاد مقاومتی در سال جاری به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال در عرصه‌های مختلف ازجمله پرورش قارچ، مرغ، زنبورعسل، کاشت گیاهان دارویی و صنایع تبدیلی خرد و کوچک تسهیلات داده‌شده است.

این مقام نظامی سپاه در ادامه سخنان خود تصریح کرد: امسال ۱۴ هزار بسیجی با محوریت مردم یاری به اردوهای بسیج سازندگی محرومیت‌زدایی اعزام شدند.

حضور پررنگ بسیج سازندگی

فرمانده سپاه ارومیه در رابطه با اقدامات انجام‌شده اظهار داشت: بسیج سازندگی سپاه ارومیه تعداد ۱۰۶ خانه محروم بسیج سازندگی احداث کرده که امسال مجدداً ۲۲ خانه را بااعتبار ۱۸۰ میلیون تومان شروع کردیم.

سرهنگ علی‌نژاد در ادامه خاطرنشان کرد: امروز شاهد آن هستیم که جهان اسلام برای استکبار و کشورهای غربی بااهمیت است و در پی این اهمیت هزینه‌های زیادی در خاورمیانه برای رسیدن به اهداف خود انجام می‌دهند.

فرمانده سپاه ارومیه ضمن اشاره به توطئه‌های دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، اضافه کرد: طی ۴۰ سال گذشته کشورهای غربی دشمنی خود را به‌صورت کامل انجام داده‌اند.

تفکر جهادی

سرهنگ علی نژاد در خصوص پرداخت تسهیلات ۲۰ میلیارد ریالی گفت: غربی‌ها در جهان اسلام هیچ منافعی ندارند ولی به سمت‌وسوی تولید منافع می‌روند. این مقام نظامی ضمن اشاره به ایستادگی همیشگی ملت ایران در مقابل دشمنی کشورهای غربی، عنوان کرد: امروز زمان تلاش و کار است لذا باید تمامی افراد و مسئولان با تفکر جهادی راه را ادامه دهند تا به موفقیت برسیم.

فرمانده سپاه ارومیه اضافه کرد: بسیج سازندگی سپاه شهدا ارومیه طی سالیان گذشته برای محرومیت‌زدایی تلاش کرده است. وی در پایان ضمن تأکید بر اینکه امروز با توجه به تحریم‌های ناعادلانه دشمنان در جنگ اقتصادی قرار داریم، خاطرنشان کرد: در این راستا همه وظیفه‌داریم تا لباس جنگ اقتصادی بپوشیم.

اخبار اقتصادی صنعت قارچ را در هاگ بخوانید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا