اخبار اقتصادی صنعت قارچ

پرداخت 400 وام از صندوق اشتغالزایی پایگاه بسیج

شهر یانچشمه شهر کرد 400 وام تسهیلاتی دریافت کرد

به گزارش هاگ از اقتصاد ایران، رئیس صندوق اشتغالزایی پایگاه بسیج شهر یانچشمه شهر کرد، خبر از اعطای 400 وام از طریق این صندوق را داد. وی گفت: «تا به امروز ۴۰۰ وام از طریق این صندوق پرداخت شده و این تسهیلات در راستای ایجاد کارگاه قالی‌بافی، دامپروری، پرورش قارچ خوراکی زعفران، تولید صنایع تبدیلی کوچک، بسته‌بندی حبوبات، خشک‌کردن میوه‌جات، نانوایی خانگی، خیاطی و… بوده است.»

حمزه بهارلوئی اشاره کرد: «صندوق اشتغالزایی مهر رضا بسیج مسجد صاحب‌الزمان شهر یانچشمه از سال ۹۷ با ۳۰۰ نفر عضو و آورده ۲۰ هزار تومان توسط هر عضو راه‌اندازی شد.»

رئیس صندوق اشتغالزایی پایگاه بسیج شهر یانچشمه با اشاره به اینکه این پایگاه رتبه برتر استانی و کشوری را کسب کرده است، افزود: هدف از راه‌اندازی این طرح کمک به افزایش اشتغالزایی در این شهر و کمک به معیشت و رفع مشکلات مردم بوده است.

وی با اشاره به اینکه برخی از واریزی‌های صندوق از محل نهادها و خیرین جذب شده است، خاطرنشان کرد: ماهانه ۵۰ میلیون تومان وام از طریق این صندوق به افراد نیازمند که در گروه‌های ۱۰ تا ۲۰ نفره قرار گرفته شدند داده می‌شود.

بهارلوئی با بیان اینکه تا به امروز ۴۰۰ وام از طریق این صندوق پرداخت شده بیان کرد: این تسهیلات در راستای ایجاد کارگاه قالی‌بافی، دامپروری، پرورش قارچ خوراکی، زعفران، تولید صنایع تبدیلی کوچک، بسته‌بندی حبوبات، خشک‌کردن میوه‌جات، نانوایی خانگی، خیاطی و ایجاد دفتر پیشخوان دولت بوده است.

وی تصریح کرد: پرداخت تسهیلات باعث شده مردم از خانه‌های خود کارگاه‌های کوچکی بسازند و این موضوع نقش موثری در تولید، اشتغال و افزایش روحیه و کمک به موضوع بیکاری در بخش شیدای شهرستان بن داشته است.

بهارلوئی اظهار داشت: این صندوق در نظر دارد بخش گردشگری این منطقه را تقویت کند تا فعالیت مردم این شهر بیشتر دیده شود و صنعت گردشگری و چرخش مالی در این شهرستان افزایش یابد.

برای دریافت مشاوره از متخصصان به کلینک هاگ مراجعه کنید.

اخبار اقتصادی صنعت قارچ را در هاگ بخوانید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا