تاریخچه قارچ

پرورش قارچ در ماستریخت هلند

پرورش قارچ در مزرعه ماستریخت هلند

پرورش قارچ در ماستریخت هلند، پرورش قارچ تاریخی کهن دارد که به قبل از میلاد مسیح باز می گردد. اما پرورش قارچ به شکل امروزی و در گلخانه‌ها برای اولین‌بار در حدود سال 1754 در سوئد ابداع شد. سپس به انگلستان و سایر نقاط اروپا گسترش یافت. در سال 1910 در ایالات متحده آمریکا سالنهای استاندارد پرورش قارچ ساخته شد.

تاریخچه قارچ خوراکی همیشه برای بشر سوال بوده است. قارچ از کجا و چطور تولید شد. چگونه قارچ پرورش یافت و چگونه بشر توانست قارچ را از دل طبیعت به فاز پرورشی انتقال دهد. در ویدیو زیر یکی از قدیمی ترین تصاویری که از تولید و پرورش قارچ خوراکی در ماستریخت هلند در دسترس قرار گرفته، تقدیم نگاه گرم همراهان همیشگی می شود.

ماستریخت، شهری در جنوب هلند است که به دلیل صنعت پرورش قارچ خود شناخته شده است. در واقع، ماستریخت پایتخت قارچ اروپا نامیده می شود.

آب و هوای خنک و مرطوب ماستریخت برای رشد قارچ ایده آل است و این شهر به شبکه ای از غارها و تونل ها دسترسی دارد که شرایط ایده آلی را برای پرورش قارچ فراهم می کند.

پرورش قارچ در ماستریخت یک صنعت چند میلیون دلاری است که هزاران شغل ایجاد می کند. قارچ های پرورش یافته در ماستریخت به سراسر جهان فرستاده می شوند.

تاریخچه قارچ را در دانشنامه هاگ مطالعه کنید.
5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا