فست فود با قارچ

آموزش آشپزی : پیتزا مرغ و قارچ

آشپزی با قارچ : طرز تهیه پیتزا مرغ و قارچ

در سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، اینبار سراغ یک فست فود بین المللی درست شده با قارچ رفته ایم. غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم یک غذای ایتالیایی یعنی پیتزا مرغ و قارچ است. در ادامه با طرز تهیه این غذای خوشمزه با ما همراه باشید.

مواد لازم:
  1. سینه‌ مرغ: 500 گرم
  2. قارچ: 500 گرم
  3. فلفل دلمه‌ای متوسط: 2 عدد
  4. پیاز: 1 عدد
  5. سس گوجه‌فرنگی: به مقدار لازم
  6. نمک و فلفل: به مقدار لازم
  7. خمیر پیتزا: به مقدار لازم

طرز تهیه:

ابتدا مرغ را به همراه پیاز و زردچوبه آب پز می‌کنیم و پس از نیم‌پز شدن آن نمک را به مرغ اضافه می‌کنیم و صبر می کنیم تا مرغ بپزد. سپس مرغ پخته شده را ریش‌ ریش می‌کنیم. قارچ‌ها و فلفل دلمه‌ای را هم به‌اندازه و شکل‌های دلخواه خُرد کرده و تفت می دهیم. سپس مواد تفت داده شده را با مرغ‌های ریش‌ریش شده و همراه ادویه کاری، نمک و فلفل به آن اضافه می‌کنیم و پس از تفت آن را از روی شعله بر می‌داریم. به یاد داشته باشید که برای تفت مواد از روغن کمی استفاده کنید. خمیر پیتزا رو به‌ اندازه مناسب و طوری که قطرش بیشتر از ۲ سانتی‌متر نشود، پهن می‌کنیم. سس و مواد آماده‌شده را روی خمیر ریخته و پنیر پیتزا را روی مواد می‌ریزیم.

در پایان خمیر را در فر قرار داده و در دمای ۲۲۰ درجه سانتی‌گراد به مدت نیم ساعت زمان داده تا پخته شود، همچنین وقتی‌که خمیر کمی پخته شد، پنیر را به آن اضافه می‌کنیم تا یک ربع دیگر پیتزا مرغ و قارچ ما کاملاً آماده سرو شود.

نوش جان!!!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا