فست فود با قارچ

آموزش آشپزی : پیتزا چیکن (پیتزا مرغ و قارچ)

آشپزی با قارچ : طرز تهیه پیتزا مرغ و قارچ یا پیتزا چیکن

در سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک فست فود بین المللی درست شده با قارچ رفته ایم. غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم یک غذای ایتالیایی پرطرفدار یعنی پیتزا مرغ و قارچ یا پیتزا چیکن است. این پیتزا به دلیل نداشتن سوسیس و کالباس بسیار سالم می باشد. در ادامه با طرز تهیه پیتزا چیکن خوشمزه با ما همراه باشید.

مواد لازم:
  1. سینه مرغ: نیم کیلو
  2. قارچ: نیم کیلو
  3. فلفل دلمه ای: 2 عدد
  4. پیاز: 1 عدد
  5. سس گوجه فرنگی: به مقدار لازم
  6. ادویه کاری: به مقدار لازم
  7. نمک و فلفل: به میزان لازم

طرز تهیه:

بعد از آماده‌ سازی خمیر، مرغ را به همراه پیاز و کمی زردچوبه بگذارید تا پخته شود. مقداری که نیم پز شد نمک را هم اضافه کنید. بعد از اینکه پخت و کمی خنک شد، مرغ‌ها را ریش‌ریش کنید. قارچ‌ها و فلفل دلمه‌ها را خرد کنید. قارچ‌ها را در تابه ای به همراه روغن بریزید تا کمی تفت بخورد. آب که انداخت و سبک شد، فلفل دلمه و مرغ‌ها را اضافه کنید و ادویه کاری و نمک و فلفل را نیز بریزید و کمی که تفت خورد، از روی حرارت بردارید.

خمیر پیتزا را به‌ اندازه مناسب و طوری که قطرش بیشتر از دو سانتی‌متر نشود، پهن کنید. سس را به آن اضافه کنید و بعد، موادی را که آماده کرده‌ اید، روی خمیر پهن کنید و پنیر پیتزا را رویش بریزید. در مرحله بعد، اگر دوست داشتید می‌توانید مقداری سس هم رویش اضافه کنید و در فر قرار دهید و در دمای 220 درجه سانتی‌گراد به مدت نیم ساعت بگذارید تا بپزد. وقتی‌ که خمیر کمی پخت، پنیر را اضافه کنید.سپس 15 دقیقه دیگر پیتزا مرغ و قارچ (پیتزا چیکن) ما کاملاً آماده سرو می شود.

نوش جان!!!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا