اطلاعیه‌های صنعت قارچ

نرخنامه سازمان میادین میوه و تره بار 1396 الی 1399

نوسان قیمت هر کیلو قارچ در نرخنامه سازمان میادین میوه و تره بار

قیمت قارچ، همواره یکی از دغدغه‌های اصلی فعالان در حوزه قارچ بوده است. نوسانات قیمت این محصول، می‌تواند بر برنامه‌ریزی و فعالیت‌های این افراد تاثیر بسزایی داشته باشد.در این مطلب، به بررسی تغییرات قیمت قارچ در سال 1398 می‌پردازیم و نرخنامه سازمان میادین میوه و تره بار را در مقاطع مختلف زمانی ارائه می‌دهیم. هدف از این کار، ارائه اطلاعات دقیق و به‌روز به فعالان این حوزه و کمک به آن‌ها در برنامه‌ریزی بهتر برای فعالیت‌هایشان است.

محتوا پنهان

تغییر قیمت هر کیلو قارچ در نرخنامه سازمان میادین میوه و تره بار اسفندماه 1398

به دلیل شیوع بیماری کرونا، مسدود شدن مرزها جهت صادرات و پیشی گرفتن عرضه بر تقاضا قیمت قارچ در کشور کاهش یافت!

قیمت‌قارچ‌فله در میادین میوه تره بار،روز پنجشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ قارچ فله درجه یک با ۱۰۰۰ تومان کاهش با قيمت ۱۰۵۰۰ تومان به ازاي هركيلو در غرفه‌های ميادين ميوه و تره بار استان تهران عرضه شد.

نرخنامه سازمان میادین میوه و تره بار 1398

کاهش قیمت قارچ در اسفند ماه

کاهش قیمت قارچ در میادین میوه و تره بار استان تهران در چهارشنبه 1398/12/14

نرخنامه سازمان میادین میوه و تره بار 1398

تنظیم بازار در اسفند ماه

تثیبت قیمت درپی شیوع کرونا

نرخنامه سازمان میادین میوه و تره بار 1398


تغییرات قیمت قارچ خوراکی در نرخنامه سازمان میادین میوه و تره بار دی ماه

امروز پنجشنبه (مورخ ۱۳۹۸/۱۰/۱۲) قیمت-قارچ قیمت قارچ فله درجه یک با ۵۰۰ تومان افزایش ۱۱۵۰۰ تومان به ازای هر کیلو در غرفه‌های میادین میوه و تره‌بار استان تهران عرضه شد.

به گزارش خبرگزاری هاگ- لازم به ذکر است، در همین روز و روزهای گذشته قیمت قارچ فله با نرخ بالاتری نسبت به قیمت سازمان میادین در مراکز فروش استان تهران به توزیع‌ کنندگان عرضه شد. امیدوار هستیم در روزهای آتی این اختلاف قیمت با کمک کارشناسان طرح تنظیم بازار انجمن صنفی پرورش‌دهندگان قارچ خوراکی کشور و مسئولان سازمان میادین میوه تره‌باراستان تهران برطرف شود تا شاهد زیان دهی غرفه داران محترم عرضه قارچ خوراکی نباشیم.

قارچ خوراکی

کاهش قیمت قارچ فله در میادین میوه تره بار استان تهران

قیمت قارچ فله در میادین میوه و تره بار استان تهران با کاهش قیمت روبرو شد.

به گزارش خبرگزاری هاگ- امروز سه شنبه مورخ (۱۳۹۸/۱۰/۰۳) قارچ فله درجه‌یک با ۱۰۰۰ تومان کاهش باقیمت ۱۱۰۰۰ تومان به ازای هر کیلو در غرفه‌های میادین میوه و تره‌بار استان تهران عرضه شد.

عرضه قارچ خوراكی در خمين


تغییرات قیمت قارچ خوراکی در نرخنامه سازمان میادین میوه و تره بار آذر ماه

تعیین سازوکار تثبیت و افزایش قیمت

با سلام و احترام

پیرو نشستی که روز شنبه مورخ ۹۸/۰۹/۲۳ با دستور کار بررسی بازار قارچ و تعیین سازوکار تثبیت و افزایش قیمت این محصول با حضور توزیع‌کنندگان و کارشناسان فروش در محل دفتر انجمن برگزار گردید یکی از معضلات عدم تثبیت نرخ قارچ را قیمت اعلام‌شده از سوی سازمان میادین و تره‌بار اعلام نمودند که با قول مساعد جناب آقای مهندس رجبی رییس انجمن صنفی پرورش‌دهندگان قارچ خوراکی مبنی بر حل این موضوع و افزایش بهره‌وری اقتصادی تولیدکنندگان قارچ و حرکت به سمت تثبیت و افزایش قیمت قارچ سرانجام با پیگیری‌های مستمر ایشان در طول هفته جاری و طی ابلاغ نرخ نامه جدید روز چهارشنبه مورخ ۲۶ آذر ۹۸ افزایش قیمت قارچ به مبلغ ۱۲۰۰۰۰ ریال در غرفه‌های متبوع سازمان میادین و عرضه‌کننده قارچ اعمال گردید.

( روابط عمومی انجمن پرورش‌دهندگان قارچ خوراکی ایران)

علت تثبیت نرخ قارچ

یکی از معضلات عدم تثبیت نرخ قارچ، قیمت اعلان‌شده از سوی سازمان میادین و تره‌بار است.

به گزارش خبرگزاری هاگ به نقل از روابط عمومی انجمن پرورش‌دهندگان قارچ خوراکی ایران، پیرو نشستی که روز شنبه مورخ ۹۸/۰۹/۲۳ با دستور کار بررسی بازار قارچ و تعیین سازوکار تثبیت و افزایش قیمت این محصول با حضور توزیع‌کنندگان و کارشناسان فروش در محل دفتر انجمن برگزار گردید.

یکی از معضلات عدم تثبیت نرخ قارچ را قیمت اعلان‌شده از سوی سازمان میادین و تره‌بار اعلام نمودند که با قول مساعد جناب آقای مهندس “رجبی” رییس انجمن صنفی پرورش‌دهندگان قارچ خوراکی مبنی بر حل این موضوع و افزایش بهره‌وری اقتصادی تولیدکنندگان قارچ و حرکت به سمت تثبیت و افزایش قیمت قارچ سرانجام با پیگیری‌های مستمر ایشان در طول هفته جاری و طی ابلاغ نرخ نامه جدید روز چهارشنبه مورخ ۲۶ آذر ۹۸ افزایش قیمت قارچ به مبلغ ۱۲۰۰۰۰ ریال در غرفه‌های متبوع سازمان میادین و عرضه‌کننده قارچ اعمال گردید.

تغییرات قیمت قارچ خوراکی در نرخنامه سازمان میادین میوه و تره بار مهر ماه

بر اساس گزارش هاگ، دیروز پنجشنبه مورخ 1398/07/04 قارچ فله درجه‌یک با ۱۰۰۰ تومان افزایش به قیمت ۱۱۵۰۰ تومان به ازای هرکیلو در غرفه‌های میادین میوه و تره‌بار استان تهران عرضه شد.
علت اصلی این افزایش نرخ را می‌توان کمبود عرضه نسبت به تقاضا دانست. لازم به ذکر است در همین روز و روزهای گذشته قارچ فله با قیمت بالاتری نسبت به قیمت سازمان میادین در مراکز فروش استان تهران به توزیع‌کنندگان عرضه شد.

امید است که در روزهای آتی این اختلاف قیمت با کمک کارشناسان طرح تنظیم بازار انجمن صنفی پرورش‌دهندگان قارچ خوراکی کشور و مسئولان سازمان میادین میوه استان تهران برطرف شود، تا بتوانیم شاهد زیان دهی غرفه داران محترم عرضه قارچ خوراکی نباشیم.


تغییرات قیمت قارچ خوراکی در نرخنامه سازمان میادین میوه و تره بار شهریور ماه

بر اساس گزارش خبرگزاری هاگ، قیمت قارچ فله امروز به 10500 تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

امروز یکشنبه مورخ 1398/06/17 قارچ فله درجه‌یک با ۷۰۰ تومان کاهش با قیمت ۱۰۵۰۰ تومان به ازای هرکیلوگرم در غرفه‌های میادین
میوه و تره‌بار استان تهران عرضه شد.

کاهش قیمت قارچ فله در میادین میوه تره‌بار استان تهران

بر اساس گزارشات خبرگزاری هاگ، امروز پنجشنبه 1398/06/07 قارچ فله درجه‌یک با ۷۰۰ تومان کاهش با قیمت ۱۱۲۰۰ تومان به ازای هرکیلو در غرفه‌های میادین میوه و تره‌بار استان تهران عرضه شد.

تغییرات قیمت قارچ خوراکی در نرخنامه سازمان میادین میوه و تره بار مرداد ماه

قیمت قارچ در میوه و تره بار تهران ۱۲ مرداد ۱۳۹۸

قیمت قارچ در میوه و تره‌بار تهران 12 مرداد 1398
بر اساس گزارش خبرگزاری هاگ: قارچ صدفی فله درجه یک یه قیمت 13 هزار 500 تومان در میادین میوه و تره‌بار عرضه می‌شود.

تولید روزانه ۴۵۰ تن قارچ

قیمت بی‌سابقه قارچ در میادین میوه تره‌بار استان تهران

بر اساس گزارش هاگ، امروز پنج شنبه  مورخ ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ قارچ فله درجه‌یک با ۱۱۰۰ تومان افزایش با قیمت  ۱۱۹۰۰ تومان به ازای هر کیلو در غرفه‌های میادین میوه و تره‌بار استان تهران عرضه شد.

این در حالی است که تاکنون قارچ فله درجه‌یک باقیمت فوق در غرفه‌های سازمان میادین تره‌بار استان تهران عرضه نشده بود.

عامل اصلی افزایش نرخ قارچ

علت اصلی افزایش نرخ قارچ را می‌توان کمبود عرضه نسبت به تقاضا دانست. باید این نکته را خاطرنشان شد که در همین روز و روزهای گذشته قارچ فله باقیمت بالاتری نسبت به قیمت سازمان میادین در مراکز فروش استان تهران به توزیع‌کنندگان عرضه شد.

امیدواریم در روزهای آتی این اختلاف قیمت با کمک کارشناسان طرح تنظیم بازار انجمن صنفی پرورش‌دهندگان قارچ خوراکی کشور و مسئولان سازمان میادین میوه تره‌بار استان تهران برطرف شده تا شاهد زیان دهی غرفه داران محترم عرضه قارچ خوراکی نباشیم.

رکورد شکنی قیمت قارچ

بر اساس گزارشات خبرگزاری هاگ، امروز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ قارچ باقیمت ۱۵۰۰۰ تومان به ازای هر کیلو در مراکز فروش عمده این محصول عرضه شد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که قارچ در برخی مراکز به‌طور غیررسمی تا ۱۶۰۰۰ تومان هم به توزیع‌کنندگان عرضه‌شده است. کمبود عرضه نسبت به تقاضا باعث این رشد قیمتی و رکورد بی‌سابقه قارچ در دومین روز مردادماه سال جاری‌شده است.

نرخنامه سازمان میادین میوه و تره بار 1398


تغییرات قیمت قارچ خوراکی در نرخنامه سازمان میادین میوه و تره بار تیر ماه

بر اساس گزارش خبرگزاری هاگ ، امروز پنج شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ قارچ فله درجه یک سبدی با قیمت ۱۳۵۰۰ تومان به ازای هر کیلو بصورت عمده در مرکز فروش شهید لشگری که زیر نظر انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکی می باشد به عرضه کنندگان محترم این محصول عرضه شد.

لازک به ذکر است که این قیمت بالاترین نرخ رسمی سال جاری می باشد. همچنین به گفته کارشناسان امسال قیمت قارچ فله از مرز ۱۵۰۰۰ تومان به ازای هر کیلو عبور خواهد کرد.

قیمت قارچ در میادین تهران

امروز پنج شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ قارچ فله درجه یک با ۱۰۰۰ تومان افزايش با قيمت ۱۰۸۰۰ تومان به ازای هركيلو در غرفه‌های ميادين ميوه و تره بار استان تهران عرضه شد.

این افزایش قیمت درحالی است که تاکنون قارچ فله درجه یک با قیمت فوق در غرفه های سازمان میادین تره بار استان تهران عرضه نشده بود.

علت اصلي افزايش نرخ قارچ را میتوان کمبود عرضه نسبت به تقاضا برشمرد. گفتنی است در همین روز و روزهای گذشته قارچ فله با قیمت بالاتری نسبت به قیمت سازمان میادین در مراکز فروش استان تهران به توزیع کنندگان عرضه شد.

امید است که در روزهای آتی این اختلاف قیمت با کمک کارشناسان طرح تنظیم بازار انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکی کشور و مسؤلان سازمان میادین میوه تره بار استان تهران برطرف شده تا شاهد زیان دهی غرفه داران محترم عرضه قارچ خوراکی نباشیم.

تولید ۵ هزار تن قارچ خوراکی استان البرز
افزایش نرخ قارچ فله در میادین

به گزارش خبرگزاری هاگ ، امروز دوشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ قارچ دکمه ای فله درجه یک با ۷۰۰ تومان افزايش با قيمت ۹۸۰۰  تومان به ازاء هركيلو در غرفه‌های ميادين ميوه و تره بار استان تهران عرضه شد.

گفتنی است كمبود عرضه نسبت به تقاضا عامل اصلي افزايش نرخ قارچ می باشد. این افزایش نرخ در حالی اتفاق افتاده است که در همین روز و روزهای گذشته قارچ فله با قیمت بالاتری نسبت به قیمت سازمان میادین در مراکز فروش استان تهران به توزیع کنندگان عرضه شد.

امیدواریم در آینده نزدیک این اختلاف قیمت با کمک کارشناسان طرح تنظیم بازار انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکی کشور و مسؤلان سازمان میادین میوه تره بار استان تهران برطرف شده تا شاهد زیان دهی غرفه داران محترم عرضه قارچ خوراکی نباشیم.


تغییرات قیمت قارچ خوراکی در نرخنامه سازمان میادین میوه و تره بار خرداد ماه

امروز یکشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ قارچ فله درجه یک با ۷۰۰ تومان افزايش با قيمت ۹۱۰۰ تومان به ازاء هركيلو در غرفه‌های ميادين ميوه و تره بار استان تهران عرضه شد.

كمبود عرضه نسبت به تقاضا را ميتوان علت اصلی افزايش نرخ قارچ برشمرد.

باید این نکته را خاطر نشان کرد که در همین روز و روزهای گذشته قارچ فله با قیمت بالاتری نسبت به قیمت سازمان میادین در مراکز فروش استان تهران به توزیع کنندگان عرضه شد.

با توجه به شرایط بوجود آمده امید است در روزهای آتی این اختلاف قیمت با کمک کارشناسان طرح تنظیم بازار انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکی کشور و مسؤلان سازمان میادین میوه تره بار استان تهران برطرف شده تا شاهد زیان دهی غرفه داران محترم عرضه قارچ خوراکی نباشیم.

نرخنامه سازمان میادین میوه و تره بار 1398
افزايش نرخ قارچ فله در ميادين ميوه و تره بار استان تهران

گزارش‌ها حاکی از آن است که امروز پنج‌شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۳/۲۳ قارچ فله درجه‌یک با ۵۰۰ تومان افزایش با قیمت ۸۴۰۰ تومان به ازای هر کیلو در غرفه‌های میادین میوه و تره‌بار استان تهران عرضه‌شده است.

کمبود عرضه نسبت به تقاضا را می‌توان علت اصلی افزایش نرخ قارچ برشمرد. لازم به ذکر است در همین روز و روزهای گذشته قارچ فله باقیمت بالاتری نسبت به قیمت سازمان میادین در مراکز فروش استان تهران به توزیع‌کنندگان عرضه شد.

امیدواریم در روزهای آتی این اختلاف قیمت با کمک کارشناسان طرح تنظیم بازار انجمن صنفی پرورش‌دهندگان قارچ خوراکی کشور و مسئولان سازمان میادین میوه تره‌بار استان تهران برطرف شده تا شاهد زیان دهی غرفه داران محترم عرضه قارچ خوراکی نباشیم.

کاهش نرخ قارچ در میادین

امروز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ قارچ دکمه‌ای با کاهش ۵۰۰ تومانی در هر کیلو باقیمت ۷۹۰۰ تومان در غرفه‌های سازمان میادین استان تهران عرضه شد.

این در حالی است که تا قبل از آن قارچ باقیمت ۸۹۰۰ تومان به ازای هر کیلو در بازار به‌دست مصرف‌کننده می‌رسید. باوجود طرح تنظیم بازار و جمع‌آوری بار مازاد با قیمت ۹۰۰۰ تومان این کاهش نرخ منطقی نمی‌باشد.

در شرایط موجود امید است که در روزهای آتی این مشکل از سوی مسئولین امر (طرح تنظیم بازار) برطرف شده تا شاهد ثبات قیمت منطقی این محصول نسبت به قیمت تمام‌شده در بازار باشیم.

تغییرات قیمت قارچ خوراکی در نرخنامه سازمان میادین میوه و تره بار اردیبهشت ماه

امروز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ قارچ دکمه‌ای با کاهش ۵۰۰ تومانی در هر کیلو باقیمت ۸۴۰۰ تومان در غرفه‌های سازمان میادین استان تهران عرضه شد.

این کاهش قیمت در حالی رخ‌داده است که تا قبل از آن قارچ باقیمت ۸۹۰۰ تومان به ازای هر کیلو در بازار به‌دست مصرف‌کننده می‌رسید.

باوجود طرح تنظیم بازار و جمع‌آوری بار مازاد باقیمت ۱۰۰۰۰ تومان این کاهش نرخ منطقی نیست. با توجه به شرایط کنونی امیدواریم در روزهای آینده این مشکل از سوی مسئولین امر (طرح تنظیم بازار) برطرف شده تا شاهد ثبات قیمت منطقی این محصول نسبت به قیمت تمام‌شده در بازار باشیم.

كاهش نرخ قارچ فله درجه يك در ميادين ميوه و تره بار استان تهران

امروز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ قارچ دکمه‌ای با کاهش ۱۰۰۰ تومانی در هر کیلو باقیمت ۸۹۰۰ تومان در غرفه‌های سازمان میادین استان تهران عرضه شد.

گفتنی است این کاهش قیمت قارچ در حالی است که تا قبل از آن قارچ باقیمت ۹۹۰۰ تومان به ازای هر کیلو در بازار به‌دست مصرف‌کننده می‌رسید.

از مهم‌ترین دلایل این کاهش قیمت می‌توان پیشی گرفتن عرضه بر تقاضا و کاهش مصرف در ماه مبارک رمضان را نام برد.

شایان‌ذکر است، ریاست محترم انجمن صنفی پرورش‌دهندگان قارچ خوراکی کشور (آقای دکتر افشار) قیمت تمام‌شده قارچ را در ابتدای سال ۹۸، حدود ۱۵۶۰۰ تومان به ازای هر کیلو اعلام کرده‌اند.

امیدواریم در روزهای آتی این مشکل از سوی مسئولین امر (طرح تنظیم بازار) برطرف شده تا شاهد ثبات قیمت منطقی این محصول نسبت به قیمت تمام‌شده در بازار باشیم.

تغییرات قیمت قارچ خوراکی در نرخنامه سازمان میادین میوه و تره بار فروردین ماه

امروز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ قارچ فله درجه‌یک با ۵۰۰ تومان افزایش باقیمت ۹۹۰۰ تومان به ازای هر کیلو در غرفه‌های میادین میوه و تره‌بار استان تهران عرضه شد.

کمبود عرضه نسبت به تقاضا را می‌توان علت اصلی افزایش نرخ قارچ برشمرد. همچنین شایان توجه می‌باشد که این افزایش قیمت در حالی اتفاق افتاده است که در همین روز و روزهای گذشته قارچ فله باقیمت بالاتری نسبت به قیمت سازمان میادین در مراکز فروش استان تهران به توزیع‌کنندگان عرضه شد.

امیدواریم در روزهای آتی این اختلاف قیمت با کمک کارشناسان طرح تنظیم بازار انجمن صنفی پرورش‌دهندگان قارچ خوراکی کشور و مسئولان سازمان میادین میوه تره‌بار استان تهران برطرف شده تا شاهد زیان دهی غرفه داران محترم عرضه قارچ خوراکی نباشیم.

كاهش نرخ قارچ فله درجه يك در ميادين ميوه و تره بار استان تهران

امروز شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ قارچ دکمه‌ای با کاهش 500 تومانی در هر کیلو باقیمت ۹۴۰۰ تومان در غرفه‌های سازمان میادین استان تهران عرضه شد. این افزایش نرخ در حالی است که تا قبل از آن قارچ باقیمت ۹۹۰۰ تومان به ازای هر  کیلو در بازار به‌دست مصرف‌کننده می‌رسید.


نرخنامه قیمت قارچ در میادین میوه و تره بار شهرداری، مهر 1399

ابلاغ نرخ فروش قارچ خوراکی دکمه‌ای در میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران قابل اجرا از تاریخ 20 مهر 1399

نرخنامه قیمت قارچ در میادین میوه و تره بار- مهر ماه 1399

افزایش بهای قارچ

افزایش بهای قارچ در بسته بندی های مختلف از تاریخ ۱۳۹۷/۰۹/۱۰

 

افزایش بهای قارچ
1397/09/10

افزايش نرخ قارچ خوراكی فله در ميادين تره بار استان تهران

امروز پنج شنبه مورخ ١٣٩٦/١١/١٩ قارچ فله با ٦٠٠ تومان افزايش به قيمت ٧١٠٠ تومان به ازاي هركيلو در ميادين ميوه و تره بار تهران عرضه شد. كمبود عرضه نسبت به تقاضا را ميتوان علت اصلي افزايش نرخ برشمرد.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا