اخبار جهان در حوزه قارچاخبار صنعت قارچ

کاهش مصرف قارچ در آمریکا

مصرف قارچ در آمریکا کاهش یافت

کاهش مصرف قارچ در آمریکا باعث نگرانی مزارع پروش قارچ شده است. به گزارش هاگ به نقل از سایت ماشروم متر، تورم در سه ماهه دوم سال 2022، بر ساز و کار تولید سبزیجات و قارچ تازه، اثر گذاشت.

هرچند که تورم ارزش دلار را در سطح بین‌الملل افزایش داد، اما بر اساس تحلیل داده‌های IRI/210 موسسه قارچ آمریکایی BB، خرده‌فروشی قارچ تازه به 311 میلیون دلار رسید که 4.2 درصد نسبت به سه ماهه دوم سال 2021 کاهش را نشان می‌دهد.

کاهش مصرف قارچ در آمریکا در صورتی اتفاق می‌افتد که قیمت قارچ‌ها نیز از جریان تورم در امان نبوده و در نیمه اول سال 2022 با نرخی کمتر از میانگین، افزایش یافت. اما قیمت خرده‌فروشی برای کل سبزیجات تازه به زای هر پوند، 8.1 درصد بود در حالی که این مقدار برای قارچ‌های تازه 5.1 درصد افزایش یافت.

حدود 93 درصد از آمریکایی‌ها نگران تورم هستند

بر اساس اطلاعاتی که IRI در سراسر جهان از مصرف ارائه می‌کند، حدود 93 درصد از آمریکایی‌ها نگران تورم هستند و 81 درصد نیز در هنگام خرید مواد غذایی با رعایت صرفه‌جویی در پول، خرید می‌کنند. آنها ناچارند برای مقابله با تورم، روش خرید خود را تنظیم ‌کنند.

به عنوان مثال برندهای تجاری را با مارک‌های عمومی‌تر جایگزین کنند، یا از خرید کالاهای گران‌قیمت اجتناب نمایند، و یا این که به سراغ فروشگاه‌های تخفیف‌دار بروند، و از کوپن‌های بیشتری استفاده ‌کنند و یا تاکتیک‌های دیگری را به کار ببرند که بتوانند از بودجه محدود خود حداکثر استفاده را ببرند.

اما مطابق نظر رئیس موسسه قارچ آمریکایی ریچل رابرتز الان زمانی است که باید به تبلیغ مصرف قارچ پرداخت، زیرا قارچ‌ها دقیقا برای این لحظه ساخته شده‌اند.

آنها جایگزین‌های خوبی برای گوشت و طعم‌دهی به غذا هستند، به علاوه سلامت بیشتری را برای ما به ارمغان می‌آورند. همچنین از نظر تنوع، بافت و طعم همه‌کاره‌اند، و یک افزودنی ارزشمند به فهرست‌ مواد غذایی محسوب می‌شوند.

 

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا