حوادث صنعت قارچ

کشف قارچ های اعتیاد آور در تهران

این قارچ‌ها به قارچ‌های ماشروم معروف هستند و برای مصرف‌کننده اعتیاد ایجاد می‌کنند

کشف قارچ های اعتیاد آور در تهران توسط پلیس، گزارش‌ها حاکی از کشف و ضبط تعدادی قارچ اعتیادآور معروف به ماشروم در شرق تهران می‌باشد.

به گزارش هاگ خبر گذاری هاگ، اخیراً ماده مخدری که بانام ماشروم یا قارچ جادویی شناخته می‌شود، در میان نسل جوان در حال مصرف است. این ماده مخدر قدرت توهم‌زایی بالایی دارد و حدوداً ۳۰ دقیقه پس از شروع مصرف، علائم توهم‌زایی آن شروع‌شده و حدود ۴ تا ۶ ساعت این اثرات باقی می‌ماند.

اثرات جانبی

طبق اظهارنظر کارشناسان، اثرات توهم‌زایی این قارچ می‌تواند به‌صورت لذت‌بخش یا عذاب‌آور باشد که این حالات به خلق غالب فرد و عوامل محیطی و بیرونی بستگی دارد. همچنین این ماده با تحریک اعصاب سمپاتیک موجب افزایش ضربان قلب و فشارخون گشته و گشادی مردمک‌های چشم را به همراه دارد.

از دیگر اثرات آن می‌توان به سیخ شدن موهای بدن، افزایش دمای بدن و حالت گرگرفتگی و یا تشنج نیز اشاره کرد. طبق مطالعاتی که بر روی افراد صورت گرفته، نشانه‌ ها حاکی از آن است که مصرف درازمدت ماشروم، می‌تواند منجر به تغییر در شخصیت فرد و همچنین افزایش گرایش او به‌صراحت کلام و دوری از تعصب گردد.

گزارش پلیس مواد مخدر از کشف قارچ های اعتیاد آور در تهران

به گفته یکی از مقام‌های پلیس در حوزه مبارزه با مواد مخدر: در بازرسی از یک منزل در شرق تهران تعدادی قارچ اعتیادآور کشف شد. ایشان در ادامه اضافه کردند که: این قارچ‌ها به قارچ‌های “ماشروم” معروف هستند و برای مصرف‌کننده اعتیاد ایجاد می‌کنند.

این مقام پلیس ادامه داد: این قارچ‌ها با آب، عسل یا هر نوع ترکیب دیگری قابل‌استفاده هستند. وی در رابطه با اثرات جانبی مصرف این ماده مخدر بر بدن مصرف‌کننده گفت: پس از اتمام اثر این ماده مخدر بر بدن، فعالیت‌های مغزی به همان شکل باقی‌مانده و فرد نمی‌تواند هماهنگی بین فعالیت‌های بدنی و مغزی خود ایجاد کند.

اخبار حوادث صنعت قارچ را در هاگ بخوانید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا