اخبار جهان در حوزه قارچاخبار صنعت قارچ

کشف محموله آب نبات مجیک ماشروم به ارزش 1.7 میلیون دلار

به گزارش هاگ از سی بی اس نیوز، در شمال تگزاس در هفته گذشته محموله  1.7 میلیون دلاری ماری جوانا و آب نبات مجیک ماشروم کشف شد. کلانتر وایز کانتی، لین آکین، گفت که یکی از معاونان وی، یک وانت تویوتا تاکوما سفید را در حال کشیدن یک ون تریلر U-Haul با حرکاتهای نامنظم، متوقف کرد. شهرستان وایز در منطقه متروی دالاس-فورث ورث واقع شده است.

راننده که آکین او را “بیش از حد عصبی” توصیف کرد، به افسر گفت که او و مادربزرگش که روی صندلی مسافر نشسته بود، به یک مراسم تشییع جنازه در جنوب شرقی تگزاس رفته‌اند. با این حال، مادربزرگ داستان متفاوتی را برای افسر تعریف کرد و توضیح داد که آن دو در حال رانندگی به سمت تنسی بودند و یک تریلر پر از مبلمان همراه خود داشتند. به این ترتیب افسران بار را متوقف و جستجو کردند.

نمایندگان گفتند که با کمک سگ جستجوی ویژه به نام K-9 Benni ، بوی ماری جوانا و مجیک ماشروم، به ارزش 1.7 میلیون دلار استشمام و محموله کشف شد. این سگ به سرعت بوی مواد روانگردان را تشخیص داد و به معاونان هشدار داد. وقتی پلیس تریلر را باز کرد، هیچ مبلمانی وجود نداشت، اما در عوض 31 جعبه مهر و موم شده که شامل 380 کیلوگرم ماری جوانا، 100 کیلوگرم آب نبات مجیک ماشروم و 1100 کارتریج ویپ THC قرار داشت.

راننده و مادربزرگش هر دو به اتهامات متعدد در اختیار داشتن مواد کنترل شده دستگیر شدند. روزنامه ویز کانتی مسنجر گزارش داد که دو مظنون بعداً به افسران گفتند که اصالتا اهل تمکولا، کالیفرنیا هستند و به لاس وگاس سفر کرده بودند. آکین خاطرنشان کرد: فریب دادن واحد سگهای K-9 دشوار است، زیرا آنها 200 میلیون گیرنده بویایی در برابر پنج میلیون گیرنده بویایی که انسان دارند و کاملا آموزش دیده هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا