حوادث صنعت قارچ

کشف ۳۹ دستگاه ماینر غیر مجاز در خوی

کشف ۲۰۴ دستگاه ماینر غیرمجاز در کارخانه قارچ قزوین

به گزارش خبرگزاری هاگ ، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان : سرهنگ علی حسن خانی جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه  اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر استخراج کنندگان (ماینر) غیرقانونی ارز دیجیتال در یک کارگاه پرورش قارچ در شهرک صنعتی شهرستان خوی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او اظهار داشت: مأموران انتظامی کلانتری ۱۵ این شهرستان ضمن شناسایی و پس از کسب هماهنگی لازم با مرجع قضایی موفق به کشف ۳۹ دستگاه ماینر به ارزش ۱۸ میلیارد ریال از این کارگاه پرورش قارچ شدند.این ماینرها فاقد برگ سبز بودند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: تمامی دستگاه‌های استخراج رمز ارز بدون کسب مجوزهای لازم از سازمان صنعت و از برق غیر قانونی مصرف می‌کردند.

و اما ماینر چیست؟

ستون فقرات شبکه بیت کویین است. ماینر ها یا همان استخراج کننده ها امنیت شبکه را فراهم و تراکنش‌های بیت‌کوین را تایید می‌کنند. بدون ماینر ها (استخراج‌کنندگان )بیت‌کوین، شبکه مورد حمله قرار می‌گیرد و ناکارآمد خواهد بود. استخراج بیت‌کوین به وسیله کامپیوترهای مخصوصی انجام می‌شود. نقش ماینرها، امن‌سازی شبکه و پردازش هر تراکنش بیت‌کوین است.

سرهنگ حسنخانی گفت: متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردید.

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۲۰۴ دستگاه ماینر (استخراج ارز دیجیتال) و پاور غیرمجاز در یک شرکت تولید قارچ در شهرستان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری هاگ به نقل از قدس آنلاین، سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در اجرای طرح برخورد با قاچاق و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین از بهره‌‌برداری تعدادی از این دستگاه‌ها در یک شرکت تولید قارچ خوراکی در شهرستان قزوین مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.( ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ )

اخبار حوادث صنعت قارچ را در هاگ بخوانید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا