اخبار جهان در حوزه قارچ

همایش Mega Konferencja 2019 برگزار شد

از سال ۲۰۱۶، تولید قارچ در روسیه ۳۶۴٪ افزایش‌یافته است

همایش Mega Konferencja 2019 برگزار شد. پس از اولین نسخه موفق “Mega Konferencja” در سال ۲۰۱۸، کنگره یک روزه در Janow Podlaski، لهستان در سال جاری ۳ اکتبر ۳۰۸ بازدیدکننده را به خود جلب کرد؛ علاوه بر مجری Wokas، سیلوان از این رویداد نیز پشتیبانی کرد.

اهداف نمایشگاه

هدف سال جاری از همایش Mega Konferencja 2019 این بود که به شرکت‌کنندگان تصویر جهانی‌تری از صنعت قارچ ارائه شود، بنابراین بخش اول این همایش علاوه بر مباحث معمول (کشت)، تحولات صنعت در روسیه و چین را ارائه می‌دهد.

دوم، بخش مدیریتی در مورد مسائل حقوقی روابط کارفرما و کارمند در صنعت و تأمل در توسعه خود به‌عنوان یک عامل مهم برای توسعه یک تجارت موفق بحث کرده است. کل این رویداد توسط خبرنگار مشهور ورزشی تلویزیون مکزیج کورزاجووسکی تعدیل شد. الکساندر خرنوف، مروری بر صنعت رو به رشد قارچ روسیه که به تحریم تحمیل‌شده است، پرداخت. بسیاری از مزارع جدید ساخته‌شده‌اند یا در دست‌ساخت هستند. از سال ۲۰۱۶، تولید در روسیه ۳۶۴٪ (!) افزایش‌یافته است، به‌طوری‌که کل حجم تولید امروز در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹، ۶۵ هزار تن است.

پیش‌بینی تولید قارچ روسیه در سال جدید میلادی

پیش‌بینی تولید برای سال ۲۰۲۰، رقمی در حدود ۱۰۰ هزار تن است. جکی چی از غول قارچ یگوآن، تصویری از صنعت قارچ چینی و روندهای توسعه عمومی‌تر در مورد مصرف قارچ در چین ترسیم کرد. گورو در حال رشد قارچ لهستانی- دکتر کریستیان اسودیگا به خاطر ۵۰ سال فعالیت خود برای توسعه صنعت لهستان موردتقدیر قرار گرفت. گفتنیاست، روند کلی همایش با یک شام جشن، یک کنسرت راک و یک نمایش لیزری و موسیقی به‌پایان رسید.

اخبار جهان در حوزه قارچ را با هاگ بخوانید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا