آموزش آشپزی با قارچ های خوراکیغذای ملل با قارچ

آموزش آشپزی : کیش اسفناج و قارچ (بدون خمیر)

آشپزی با قارچ : طرز تهیه کیش اسفناج و قارچ (بدون خمیر و بدون نیاز به فر)

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ غذای بین المللی جذاب و لذیذ طبخ شده با قارچ رفته ایم.امروز طرز تهیه کیش اسفناج و قارچ را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم که بدون نیاز به خمیر و همچنین اجاق فر می باشد. کیش نوعی غذای فرانسوی است که به پیراشکی شباهت دارد که مواد غذایی را داخل خمیر آرد یا چیزی شبیه آن ریخته و سپس آن را طبخ می کنند. در ادامه با ما همراه باشید با طرز تهیه کیش اسفناج و قارچ بدون خمیر در آرام پز:

مواد لازم:
  1. روغن: به مقدار لازم
  2. فلفل دلمه‌ای قرمز: 1/2 پیمانه
  3. پنیر سوئیسی رنده شده: 1/5 پیمانه
  4. اسفناج خردشده:285 گرم
  5. پیازچه خردشده2 قاشق غذاخوری
  6. روغن‌ زیتون1 قاشق غذاخوری
  7. فلفل سیاه: 1/4 قاشق چایخوری
  8. نمک: 1/2 قاشق چایخوری
  9. قارچ خردشده2 پیمانه
  10. تخم‌مرغ: 8 عدد
  11. شیر: 2 پیمانه
  12. ژامبون: 4 ورق

 

طرز تهیه:

دستگاه آرام پز را با روغن چرب کنید. اسفناج‌های پخته‌ شده را به‌ قدری فشار دهید که هیچ آبی در آن‌ها باقی نماند، سپس روی دستمال حوله‌ای بگذارید تا کاملاً خشک شوند. در یک تابه متوسط، ژامبون‌ها را تفت دهید تا برشته شوند، سپس آن‌ها را خردکنید.

قارچ و فلفل‌های دلمه‌ای را نیز در روغن تفت دهید تا کمی ترد شوند. در آخر اسفناج و پنیر را اضافه کنید، در یک کاسه متوسط، تخم‌مرغ‌ها را هم بزنید، سپس شیر، پیازچه، نمک و فلفل سیاه را اضافه کنید، مخلوط تخم‌مرغ را داخل آرام‌پز بریزید و ژامبون‌ها را روی آن اضافه کنید.

در آرام‌ پز را بگذارید و اگر عجله ندارید برای 5 ساعت اگر عجله دارید برای 2/5 ساعت آن را تنظیم کنید. کیش را به‌صورت قالبی از دستگاه خارج کنید و 15 تا 30 دقیقه بیرون بگذارید تا خنک شود.

نوش جان!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای لذیذ در کنار خانواده و عزیزان لذت ببرید. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا