اخبار عمومی و گزارش

تحقق 108 درصدی گازرسانی به صنایع ایلام

برای گازرسانی به این ۱۰۲ واحد صنعتی بیش از ۹۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است

به گزارش هاگ به نقل از ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از تحقق ۱۰۸ درصدی گازرسانی به صنایع استان در ۹ ماهه اول امسال خبر داد.

«عباس شمس‌اللهی» در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه برنامه مصوب امسال برای گازرسانی به صنایع استان، جایگزینی ۱۵ هزار مترمکعب گاز با سوخت‌های مایع بوده که خوشبختانه از ابتدای امسال تاکنون ۱۶ هزارو ۷۳ متر مکعب ظرفیت جایگزینی برای گازرسانی به صنایع ایجاد شده است، اظهار کرد: از ابتدای امسال و در راستای تحقق نامگذاری سال و کمک به توسعه صنایع، تعداد واحدهای صنعتی گازدار شده استان به ۱۰۲ واحد رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: در ۹ ماهه اول امسال تعداد ۹ مرغداری، ۶ گلخانه، ۲۶ دامداری، ۲ کارخانه آسفالت، یک مورد پرورش قارچ، ۳۲ واحد خدماتی و ۲۶ مورد سایر واحدهای تولیدی و صنعتی گازدار شده است.

شمس‌اللهی با بیان اینکه برای گازرسانی به این ۱۰۲ واحد صنعتی بیش از ۹۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، خاطرنشان کرد: با اضافه شدن این تعداد صنایع گازدار در سال‌جاری، مجموع تعداد صنایع و واحدهای تولیدی گازدار کل استان به ۱۰۶۲ واحد رسیده است که نشان از تحقق شعار نامگذاری سال و تعامل سازنده شرکت گاز با واحدهای صنعتی و تولیدی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: امسال برای گازرسانی به این تعداد صنایع، با واگذاری مناقصه در دو پیمان، بیش از ۳۰ کیلومتر خط تغذیه و شبکه گاز و نیز تعداد ۸ ایستگاه اختصاصی گاز توسط پیمانکاران بومی نصب و اجرا شده است.

منبع: ایسنا

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا