اخبار عمومی و گزارش

گاز رسانی به مزارع پرورش قارچ

35 واحد کشاورزی در استان چهار محال و بختیاری گاز دار شدند

گاز رسانی به مزارع پرورش قارچ، به گزارش هاگ از خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر عامل شرکت گاز استان از گازرسانی به ۳۵ واحد کشاورزی شامل گلخانه، گاوداری و دامداری، پرورش قارچ، خوراک دام در ۶ ماهه نخست سال در  استان خبر داد.

جهانبخش سلیمیان، گاز رسانی به گلخانه‌ها و بخش کشاورزی را به عنوان یکی از طرح‌های اولویت دار شرکت گاز استان دانست و افزود: با توجه به فرایند رو به رشد واحد‌های تولید محصولات کشاورزی به ویژه کشت گلخانه‌ای و پرورش قارچ، برای بهره‌وری منابع آبی و ایجاد اشتغال، گازرسانی به بخش کشاورزی در این سال‌ها همزمان با توسعه شبکه‌های گازرسانی شتاب خوبی داشته است.
به گفته وی، در مجموع تا کنون گاز رسانی به مزارع پرورش قارچ انجام و ۹۵۰ واحد کشاورزی در چهارمحال و بختیاری گازدار شده است.
سلیمیان افزود: هرگونه اقدام برای کاهش سوخت‌های آلاینده به معنای ایجاد محیط زیست سالم‌تر خواهد بود و با توجه به کشاورزی بودن این استان، گازرسانی به این بخش می‌تواند در حفظ و صیانت از محیط زیست تاثیر به سزایی داشته باشد.
مدیرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری گفت: این شرکت توانسته با گازرسانی به این واحد‌های تولیدی علاوه بر کمک به تولید کنندگان، در چرخش چرخ واحد‌های کشاورزی به ویژه در زمستان و ماه‌های سرد سال نقش مهم خود را ایفا کند که این باعث تعطیل نشدن واحد‌های کشاورزی، اشتغال و جلوگیری از ایجاد سرمایه در گردش بوده است. اخبار عمومی و گزارش

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا