اخبار جهان در حوزه قارچ

افتتاحيه LAMBERT SPAWN EUROPA دو خبرکوتاه

گران قیمت ترین وعده های غذایی در مکزیک

افتتاحيه LAMBERT SPAWN EUROPA در روز سه شنبه (مورخ 21 مه) تاسیسات جدید زیستگاه Lambert Spawn Europa در ونلو، هلند به طور رسمی افتتاح شد. در طی برگزاری فستیوال های Grand Opening همچنین، 100 امین سالگرد لامبرت نیز جشن گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری هاگ- صدها مهمان یعنوان نماینده بیش از 175 شرکت كننده از شرکت های فعال در زمینه صنعت قارچ در سراسر جهان در این افتتاحیه شرکت کردند که امکان بازدید سريع به این مرکز برای آنها فراهم شده است. اسکات مکاینتیر در سخنرانی رسمی خود در خصوص این افتتاحيه به گرمی از مهمانان و همه کسانی که باعث شدند راه اندازی این کارخانه عملی شود، تشکر بعمل آورد. با این کار، علامت برای باز کردن بوفه و یک جشن با موسیقی زنده داده شد.

در مکزیک یک هتل در اقدامی جدید تصمیم گرفته است وعده غذایی گران قیمتی را عرضه کند.

به گزارش خبرگزاری هاگ- در منو غذایی این هتل، «تاکویی» که در هتل گرند ولاس سرو می‌شود، با گوشت گاو ژاپنی، خاویار، ورقه‌های طلا، تکه‌های خرچنگ، قارچ دنبلان و پنیر درست می‌شود. از دیگر محتویات این آیتم غذایی، سالسا همراه با نوعی قهوه خاص در کنار غذا است.

۲۵۸میلیون برای یک وعده غذایی!

اگر می خواهید این غذا را تست کنید برای شما ۲۵۸ میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت. “خوان لسریو آلکالا” بعنوان آشپز این هتل که چنین غذای عجیب و غریبی درست می‌کند عنوان کرده تاکوی یاد شده اکنون در رستوران هتل فریدا هم سرو می‌ شود.

اخبار جهان در حوزه قارچ را با هاگ دنبال کنید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا