اخبار اقتصادی صنعت قارچ

نشست منطقه مرکزی کشور در راستای تثبیت قیمت قارچ

فروش قارچ خوراکی با قیمت کمتر از ۴۲۰۰۰ تومان ورود به ضرر و زیان محض می باشد

نشست منطقه مرکزی کشور در راستای تثبیت قیمت قارچ، طی جلسه ای که در شب گذشته در تاریخ 1401/03/21 کنسرسیوم انجمن صنفی پرورش دهندگان قارچ خوراکی استان اصفهان و چهارمحال بختیاری (شهرکرد) در راستای هماهنگی و مدیریت بازار برگزار شد، راهکارهای عملیاتی بسیار جالبی در این جلسه مطرح گردید که به همراه موارد جلسه سوم خرداد در اولین فرصت ارائه میگردد.
مقرر گردید واحد ها برای قارچ با کیفیت (درجه ا) مبلغ ۴۸ هزار تومان را رعایت و نماینده محترم هیئت امنا با ۱۵ درصد پایین تر بار مازاد را به نسبت کیفیت بر اساس نامه فوق ارسال شده توسط نمایندگان محترم هیت امنا (شرکت محترم قارچ یکتا و قارچ نگین فصل) جمع آوری شود.
این برنامه از شنبه پیش رو در منطقه مرکزی کشور اجرایی می شود و امید است بتوانیم با همکاری جامع در سطح کشور در جهت منافع کلیه ذینفعان از تامین کنندگان تا تولید کنندگان پرورش قارچ و مصرف کنندگان این محصول گام های مثبتی را برداریم.
فروش قارچ خوراکی با قیمت کمتر از ۴۲۰۰۰ تومان ورود به ضرر و زیان محض می باشد و‌ نهایتا زیان یا حذف از چرخه تولید را به همراه خواهد داشت.

تصاویر نشست منطقه مرکزی کشور در راستای تثبیت قیمت قارچ:

 

 

 

گردهمایی انجمن تولیدکنندگان قارچ استان های اصفهان و چهار محال وبختیاری

گردهمایی انجمن تولیدکنندگان قارچ استان های اصفهان و چهار محال وبختیاری

به گزارش رسانه هاگ ، جلسه گردهمایی انجمن تولیدکنندگان قارچ خوراکی استان های اصفهان و چهار محال و بختیاری در هتل خواجوی اصفهان در روز یکشنبه مورخ ۲۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ با حضور جناب آقای مهندس رییس زاده مدیر باغبانی استان برگزار گردید.

ضمن تشکر و قدردانی از همه عزیزانی که تشریف آوردند و در این جلسه مشارکت نمودند ، تشکر و سپاس ویژه ای هم داریم از جناب آقای مهندس رییس زاده مدیریت محترم باغبانی استان و جناب آقای مهندس پارساییان کارشناس مسئول قارچ استان که افتخار دادند در این جلسه حضور پیدا کرده و ما را با بیانات گرم خود مستفیض ساختند.

همچنین از جناب آقای کاظمی مدیریت محترم شرکت قارچ و کمپوست نگین فصل (یکی از تولیدکنندگان قارچ مطرح استان) که به عنوان اسپانسر زحمت میزبانی جلسه را به عهده داشتند کمال تشکر ربجا می آوریم.(۲۲ فروردین ۱۴۰۱)

 

اخبار اقتصادی صنعت قارچ را در هاگ بخوانید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا