گزارش ویژه

افتتاح سومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی

گزارش تصویری از سومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی باغبانی، گیاهان دارویی

افتتاح سومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی، سومین نمایشگاه باغبانی وگیاهان دارویی با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی افتتاح می‌شود.

سومین نمایشگاه بین‌المللی باغبانی، نهاده‌ها، گلخانه، گیاهان دارویی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و تنی چند از مسئولین اجرایی افتتاح خواهد شد. به گزارش ستاد خبری نمایشگاه، ۶ تا ۹ شهریورماه جاری سومین نمایشگاه بین‌المللی باغبانی در فضایی به وسعت ۳۵۰۰ مترمربع در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران (بوستان گفت‌وگو) از ساعت ۹ صبح الی ۵ بعدازظهر برپا می‌شود.

شرکت های داخلی و خارجی

افزون بر ۷۰ شرکت داخلی و خارجی با حضور در سال‌های تهران، گلستان و پردیس این نمایشگاه اقدام به حضور و معرفی دستاوردها و تکنولوژی‌ها و دستاوردهای خود درزمینه باغبانی و … خواهند کرد. افتتاح سومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی.

گروه‌های کالایی که در سومین نمایشگاه بین‌المللی باغبانی امسال حضور خواهند داشت شامل انواع گیاهان فضای باز، گل‌های شاخه‌ای، گلدانی، گیاهان کاشانه‌ای، گیاهان دارویی و فرآورده‌های گیاهی، میوه‌های سردسیری، تمام خشکبارها، میوه‌های گرمسیری و نیمه گرمسیری، قارچ‌های خوراکی و فرآورده‌های مرتبط، انواع سبزی، صیفی، میوه‌های باغبانی و گلخانه‌ای، انواع بذر، پیاز، قلمه، نشا و نهال و سایر نهاده‌های باغبانی، سیستم‌های سردخانه‌ای، ذخیره‌سازی و ماشین‌آلات فرآورده‌های تولیدات باغی و گلخانه‌ای، آزمایشگاه‌های آب‌وخاک، کلینیک‌های گیاه‌پزشکی، بیولوژیکی و خدمات پشتیبانی گیاهی هستند.

ادوات و ماشین آلات

همچنین ادوات، ماشین‌آلات و ابزارآلات باغبانی، ملزومات آبیاری بارانی، قطره‌ای و کشت هیدروپونیک، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و سیستم‌های آبیاری، تکنیک‌های طراحی و ساخت گلخانه‌ها، انواع گلخانه‌های مکانیزه، تجهیزات و تأسیسات گلخانه‌ای در معرض دید علاقه‌ مندان به باغبانی و … قرار خواهد گرفت.

سومین نمایشگاه بین‌المللی باغبانی، نهاده‌ها، گلخانه، گیاهان دارویی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته از سوی شرکت نمایشگاهی میلاد نور و با حمایت وزارت جهاد کشاورزی، سازمان چای کشور، سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، انجمن ملی گلخانه سازان، اتحادیه شرکت‌های تعاونی و کشاورزی و تولیدکنندگان گل و گیاه و بذر و نهال استان تهران، انجمن گل و گیاهان زینتی و … برپا خواهد شد.

همچنین انجمن‌های تولیدکنندگان فراورده‌های آلی و زیستی کشاورزی، انجمن تولیدکنندگان تراکتور کمباین ماشین‌ها ادوات و تجهیزات کشاورزی، اتحادیه مرکزی تعاونی‌های روستایی و کشاورزی ایران، اتحادیه مرکزی شرکت تعاونی تولید روستایی کشور، بازار بزرگ کشاورزی ایران، اتحادیه صادرکنندگان خشکبار ایران و … در برگزاری هر چه باشکوه تر این نمایشگاه همکاری خواهند داشت.

همراه ما باشید با گزارش تصویری از افتتاح سومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی باغبانی، گیاهان دارویی و صنایع وابسته با حضور جناب طهماسبی معاونت امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی

صحبت‌های جناب آقای معدن زاده مدیر کنترل کیفی قارچ سحر در مورد نمایشگاه تخصصی باغبانی، گیاهان دارویی و صنایع وابسته به آن همراه با ما باشید.

 

گزارش اختصاصی از خانم غلامی مدیریت تعاونی قارچ کشور در حاشیه نمایشگاه باغبانی همراه با ما باشید.

 

توضیحات دکتر افشار در مورد تیتر جنجالی سبزینه در حاشیه نمایشگاه باغبانی با ما همراه باشید.

 

مصاحبه تخصصی با مهندس سیدی مدیرعامل قارچ صدف در نمایشگاه تخصصی باغبانی، گیاهان دارویی و صنایع وابسته به آن همراه با ما باشید.

 

مصاحبه اختصاصی با آقای صدیق پناه رئیس هیئت‌مدیره انجمن قارچ خوراکی کشور در حاشیه نمایشگاه باغبانی کشور با ما همراه باشید.

 

گزارش مردمی از سومین نمایشگاه تخصصی باغبانی ،گیاهان دارویی و صنایع وابسته به آن با ما همراه باشید.

 

مصاحبه اختصاصی با جناب آقای توسلی مدیر بازرگانی قارچ صدف در حاشیه نمایشگاه تخصصی باغبانی ،گیاهان دارویی و صنایع وابسته به آن با موضوع طرح تنظیم بازار با ما همراه باشید.

 

قسمت سوم گزارش مردمی از سومین نمایشگاه تخصصی باغبانی ،گیاهان دارویی و صنایع وابسته به آن با ما همراه باشید.

 

گزارش مردمی از غرفه‌های سومین نمایشگاه باغبانی نمایشگاه تخصصی باغبانی ،گیاهان دارویی و صنایع وابسته همراه با ما باشید

صحبت‌های جناب رضازاده مدیر فروش واحد خاک صدف در مورد نمایشگاه تخصصی باغبانی، گیاهان دارویی و صنایع وابسته به آن با ما همراه باشید.

شهرام جناقی مدیر عامل قارچ سحر و سهیل کمپوست در حاشیه نمایشگاه باغبانی و گل و گیاه در ارتباط با طرح تنظیم بازار قارچ

 

گزارش مردمی از سومین نمایشگاه تخصصی باغبانی ،گیاهان دارویی و صنایع وابسته به آن با ما همراه باشید.

 

گزارش مردمی از سومین نمایشگاه تخصصی باغبانی ،گیاهان دارویی و صنایع وابسته به آن با ما همراه باشید.

 

مصاحبه اختصاصی با جناب آقای گندمکار مدیر بازرگانی قارچ جلگه در حاشیه نمایشگاه باغبانی، گیاهان دارویی و صنایع وابسته به آن با ما همراه باشید.

بازدید آقای صدیق پناه از غرفه قارچ سحر درحاشیه نمایشگاه تخصصی باغبانی ،گیاهان دارویی و صنایع وابسته به آن با ما همراه باشید.

 

 

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا