اخبار اقتصادی صنعت قارچ

تسهیلات اشتغال به مددجویان آستارا

امسال بر اساس نوع طرح اشتغال به هر مددجوی متقاضی تسهیلات پرداخت شد

تسهیلات اشتغال به مددجویان آستارا پرداخت می شود. به گزارش هاگ به نقل از ایرنا – آستارا مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آستارا از پرداخت ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به ۱۵۲ مددجوی تحت پوشش این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

بهرام تسلی‌نیا روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: امسال بر اساس نوع طرح اشتغال، تا سقف ۸۰۰ میلیون ریال و با نرخ سود چهار درصد به هر مددجوی متقاضی، تسهیلات پرداخت شد.

وی افزود: طرح‌ های اشتغال در بخش‌ های دامپروری، کشاورزی، خدماتی و حمل و نقل اجرا می‌ شود و مددجویان با پرورش و تولید انواع دام و طیور، قارچ، زنبورداری، کیوی کاری، خیاطی، فرشبافی و شیرینی پزی درآمدزایی کرده و به خودکفایی می رسند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آستارا گفت: ۴۵۸ فرزند یتیم و محسنین تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) بندر آستارا هستند و هزار و ۳۸۴ حامی، از این فرزندان حمایت می کنند.

تسهیلات اشتغال به مددجویان آستارا

تسلی‌نیا اضافه کرد: فرزندان دارای پدران بیمار، کهنسال و ناتوان در اولویت بهره مندی از طرح محسنین هستند و علاقه مندان به حمایت از ایتام، با مراجعه به کمیته امداد امام (ره) یا از طریق تماس با شماره ۴۴۸۳۰۴۰۴ سرپرستی ایتام را بر عهده بگیرند.

وی یادآور شد: ۱۱ هزار و ۴۰۰ نفر در قالب سه هزار و ۸۰۰ خانوار، تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) بندر آستارا هستند و ۱۳ درصد از جمعیت این شهرستان را تشکیل می دهند.
شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر اخبار اقتصادی صنعت قارچ را در هاگ دنبال کنید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا