کارآفرینی در حوزه قارچ

۲ طرح آموزشی اهواز افتتاح شد

هوشمند سازی کلاس های درس یکی ار اولویت های تجهیزاتی مدارس است

به گزارش هاگ به نقل از ایرنا اهواز  ۲ طرح آموزشی و کارآفرینی روز سه شنبه در مدرسه استثنایی پویش یک اهواز افتتاح شد.

به گزارش ایرنا مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در آیین افتتاح یک گلخانه در مدرسه استثنایی پویش یک اهواز گفت: در این گلخانه دانش آموزان با نحوه کشت و پرورش گل و گیاه آشنا شده و مهارت لازم را در رابطه با پرورش گل کسب می کنند.

کوروش مودت افزود: احداث گلخانه در مدارس در کنار فراهم کردن مسیر کارآفرینی و کسب مهارت برای دانش آموزان، به محیط زیست و کاهش آلودگی هوا نیز کمک می کند.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه برای احداث این گلخانه ۷۰ میلیون ریال هزینه شده است اظهار داشت:این طرح را می توان در سایر مدارس استان خوزستان به ویژه مدارس استثنایی به عنوان ظرفیتی برای مهارت آموزی به دانش اموزان اجرا کرد.

وی همچنین با اشاره به افتتاح کلاس هوشمند در این مدرسه استثنایی گفت: هوشمند سازی کلاس های درس یکی ار اولویت های تجهیزاتی مدارس است که نقش موثری در یادگیری و کیفیت بخشی آموزشی به ویژه در مدارس استثنایی دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان افزود: کلاس های هوشمند با ارائه دروس و محتوای آموزشی در قالب های متنوع الکترونیکی مانع از خستگی دانش آموزان شده و در بهبود یادگیری آنها تاثیرگذار است.

وی گفت: تمام فرآیند یادگیری که در کلاس درس به صورت سنتی انجام می شود، در کلاس های هوشمند به صورت الکترونیکی قابل اجرا است.

در آذر ماه امسال نیز یک کارگاه تولید قارچ در مدرسه استثنایی بهبهان با هدف مهارت آموزی و کارآفرینی افتتاح شد. تولید قارچ یک حرفه درآمد زاست.

بستر مهارت آموزی و کارآفرینی در مدارس استثنایی خوزستان از سوی آموزش و پرورش در حال توسعه است.

اخبار کارآفرینی در حوزه قارچ را با هاگ دنبال کنید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا