حرف ما در صنعت قارچ

10 نکته طلایی برای شرکت در نمایشگاه آگروفود

چگونه در نمایشگاه آگروفود غرفه موفقی داشته باشیم؟

نمایشگاه‌ها به‌عنوان یکی از کارآمدترین و قوی‌ترین ابزارهای معرفی تجارت شناخته‌ شده‌اند. با 10 نکته طلایی برای شرکت در نمایشگاه آگروفود آشنا شویم.
محلی مقرون‌ به‌ صرفه از جهت زمان، انرژی و سرمایه برای ملاقات چهره به چهره بازار و مخاطب، کشف بازارها و مشتریان جدید، حفظ و تجربه ارتباط با بازارهای قبل، نمایش زنده محصولات و خدمات، شناخت و مطالعه رقبا و تکنولوژی‌های جدید و درنتیجه تسریع روند تولید و فروش و همه این موارد در یک زمان و یک مکان که سیر شرکت‌کننده‌ها را در دستیابی به اهداف خود هموارتر می‌کند.

یکی از نمایشگاه‌ها که هرساله در داخل کشور و استان تهران برگزار می‌شود «آگروفود» است.

آگروفود، صحنه نمایش، صنایع غذایی، محصولات کشاورزی و صنایع وابسته است که انجمن تولیدکنندگان قارچ خوراکی و برخی از تولیدکنندگان محترم و بنام کشور در آن حضور یافته و انصافاً در بالابردن سطح سرانه مصرف و ایجاد بازار جدید نقش بسزایی داشتند.در سال‌های اخیر (۹۵-۹۴) این نمایشگاه‌ها از ویژگی‌های بهتری نسبت به سال‌های قبل برخوردار و در سطوح بالاتری برگزار شد.

شرکت‌کنندگان با تمام قوا در این آوردگاه حضور یافته و باهم به رقابت پرداختند. از شرکت‌کنندگان داخلی گرفته تا شرکت‌کنندگان خارجی که با ترفندهای مختلف سعی در جذب مخاطب داشتند. از اجرای نمایش تئاتر گرفته تا دادن اشانتیون و همچنین دکورهای مناسب.

10 نکته طلایی برای شرکت در نمایشگاه آگروفود
10 نکته طلایی برای شرکت در نمایشگاه آگروفود
عوامل اصلی در تاثیرگذاری در زمان برگزاری نمایشگاه

10 نکته طلایی برای شرکت در نمایشگاه آگروفود به شرح ذیل:

۱- داشتن نمونه شیک و استفاده از وسایل پذیرایی خوب و به‌روز چراکه خود را در معرض دید عموم قرار داده‌اید، پس باید مانند یک میهمانی مهم آبروداری کنید!

۲- تقسیم کردن غرفه به دو بخش کلی؛ یک بخش ورودی که مخاطب را جلب کند ف و یک فضای مذاکره (VIP) که بتوانند در آن اشخاص مهم به شکلی که نشان دهد خاص هستند، پذیرایی کنید و گفت‌وگو داشته باشید.

۳- ثانیه‌های حضور شما مهم است، آن را هدر ندهید. با یک شخص بیش‌ازاندازه وقت نگذارید. مراقب باشید شما آمده‌اید که به هدفتان برسید، پس از انجام کارهای بیهوده یا صحبت با اشخاص و یا عدم حضور فعال در غرفه اجتناب کنید.

۴- استفاده از اشخاص متخصص و کارآمد بالباس مناسب و هماهنگ با غرفه برای جلب نظر مخاطب

۵- شناسایی افراد مهم قبل از رسیدن به غرفه

۶- استفاده از اقلام تبلیغاتی به‌طور هدفمند.

۷- استفاده از خلاقیت برای به خاطر سپردن غرفه، محصول یا کالا در اذهان مانند اجرای نمایش عروسکی زنده با موزیک مرتبط با نوع فعالیت شما

۸- جمع‌آوری آمار و اطلاعات از مخاطبان برای در اختیار قرار دادن به تیم بازاریابی

۹- پوشش خبری مناسب

۱۰- ارائه محصول به‌صورت خام یا فرآوری شده به‌منظور تست جهت بازدیدکنندگان

برای آشنایی با چالش های درون صنفی و راهکارهای پیش نهادی  حرف ما در صنعت قارچ  هاگ را دنبال کنید.

قلم سردبیر مجید نادری

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا