آموزش آشپزی با قارچ های خوراکی

26 دستور غذای خوشمزه ویژه روز پدر

10 سبک غذای متنوع برای 10 سلیقه متفاوت

26 دستور غذای خوشمزه ویژه روز پدر، شما برای روز پدر چه هدیه‌ای آماده کرده‌اید؟ هر چه خریده باشید در کنار یک غذای خوشمزه که مورد علاقه او باشد قطعا رنگ می‌بازد! ما به شما کمک می‌کنیم تا برای هر پدری با هر سلیقه و پسندی، یک غذای عالی درست کنید و او را با شام فوق العاده خود سورپرایز نمایید؛ به علاوه آشپزی با قارچ را برای پخت غذاهای سرشار از پروتئین و ویتامین به خانواده خود هدیه دهید. مطمئن باشید این از هر هدیه‌ای برای او جذابتر و به یادماندنی‌تر است. 26 دستور غذای خوشمزه ویژه روز پدر هدیه هاگ به شما و علاقمندان قارچ خوراکی:

1) یک غذای خوشمزه برای پدرهای عاشق گوشت

اگر پدرتان از خوردن کباب و استیک لذت می‌برد، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما استیک با سس قارچ و سرکه بالزامیک را امتحان کنید. البته اگر جشن روز پدر را به صورت یک مهمانی عصرانه در پارک یا باغ برگزار می‌کنید، ساندویچ استیک با سس قارچ هم یک پیشنهاد عالی است.

استیک با سس قارچ و سرکه بالزامیک 26 دستور غذای خوشمزه ویژه روز پدر
استیک با سس قارچ و سرکه بالزامیک

2) رسپی شام برای پدرهای گیاه‌خوار

پدرهای وجترین یا گیاه‌خوار را با طعم دلپذیر گراتن قارچ خوشمزه یا  قارچ استراگانوف گیاهی می‌توانید غافلگیر کنید. البته اگر طعم شیرین پولنتا (آرد ذرت) را دوست دارد، حتما خوراک قارچ با پولنتا خامه ای یا  پولنتا با سس قارچ را هم امتحان نمایید.

رسپی شام برای گیاهخواران دوست‌دار قارچ
رسپی شام برای گیاهخواران دوست‌دار قارچ

3) غذای مخصوص باباهای عشق جوجه

برای این پدرها بهترین گزینه استیک مرغ سس قارچ آردی است، البته جوجه با سس قارچ خامه یا رولت جوجه و قارچ هم گزینه‌های مهیجی هستند. آشپزی با قارچ و مرغ میتواند یک میز شام لاکچری برای شما بیافریند.

آشپزی با قارچ: خوراک مرغ و قارچ 26 دستور غذای خوشمزه ویژه روز پدر
دستور پخت جوجه با انواع سس قارچ

4) یک شام تند برای پدرهای هندی‌پسند

فقط خوراک قارچ سرخ کرده فلفلی هندی یا خورشت کاری و قارچ می‌توانند یک شام رویایی برای پدر عزیز شما باشد؛ البته قارچ بریانی تند هندی که یک غذای پخته شده با برنج است یا  اسپاگتی تند با قارچ و سیر هم میتواند یک انتخاب عالی باشد. تا می‌توانید از فلفل قرمز و کاری هندی استفاده کنید و یک غذای هیجان‌انگیز را برای مراسم روز پدر روی میز بگذارید.

آشپزی با قارچ: غذای هندی 26 دستور غذای خوشمزه ویژه روز پدر
رسپی شام برای فلفل‌بازان در کنار قارچ

5)غذاهای برنجی مخصوص بابای عشق پلو 

بعضی از پدرها فقط باید یک بشقاب پر پلو برایشان بکشید تا سیر شوند! آنها را با یک دیس  پای برنج و قارچ یا  قارچ پلوی هندی سورپرایز کنید.

آشپزی با قارچ: پلو قارچ
دستور پخت قارچ پلو

6) غذا برای پدرهای ماکارونی خور

پدرهای نسل جدید حتما عاشق ماکارونی و انواع لازانیا هستند و از خوردن آن سیر نمیشوند. با پخت پنه آلفردو با مرغ و قارچ یا فتوچینی با قارچ و کلم بروکلی آنها را هیجان زده کنید. اما یادتان باشد هر چه پختید از درست کردن پاستا جامبو شلز شکم پر غافل نشوید؛ طعم آن بسیار لذیذ و عالی است.

آشپزی با قارچ: ماکارونی 26 دستور غذای خوشمزه ویژه روز پدر
رسپی چند نوع پاستا با قارچ26 دستور غذای خوشمزه ویژه روز پدر

7)خوراک پدرهای عشق کُره

اگر پدر شما هم از خوردن غذاهای کره‌ای لذت می‌برد؛ کرانچی قارچ انوکی کره ای یا پنکیک قارچ انوکی جزو محبوبترین غذاهای مردم کره جنوبی است که حتما باید طعم آن را با پدر جان امتحان کنید.

نحوه پخت غذاهای محبوب کره‌ای با قارچ
دستور پخت غذاهای محبوب کره‌ای با قارچ

8) سورپرایز برای باباهای ماهی‌دوست

پدرهای اهل شهرهای کنار دریا عاشق غذاهای دریایی هستند، برای آنها درست کردن فیله قزل آلا با قارچهای اگزوتیک، یا مک اند چیز با میگو یا خوراک ماهی سالمون و قارچ و یا حتی ماهی اسنپر با قارچ  می‌تواند روز پدر را برایشان خاطره برانگیز و دوست داشتنی کند.

یک سوپرایز خوشمزه برای عاشقان ماهی و قارچ 26 دستور غذای خوشمزه ویژه روز پدر
یک سوپرایز خوشمزه برای عاشقان ماهی و قارچ 26 دستور غذای خوشمزه ویژه روز پدر

9) سوپ و آش برای پدرهای آش‌خور

ممکن است شما سوپ و آش را غذا حساب نکنید، اما خیلی از پدرها هستند که یک وعده آش را به هزار پیتزا عوض نمیکنند. اگر پدر شما هم جزو علاقه‌مندان به آش و سوپ است، یکی از انواع متنوع سوپ قارچ خامه‌ای، یا سبزیجات، یا با مرغ و یا اگزوتیک را انتخاب کنید.

انواع سوپ با قارچ
انواع سوپ با قارچ 26 دستور غذای خوشمزه ویژه روز پدر

10) غذا مخصوص پدرهای سخت پسند

نگران نباشید! اگر پدر شما جزو هیچ کدام از 9 گروه بالا نیست، و سلیقه غذایی بسیار سختی دارد از خوراک جیب تاجر با قارچ لذت خواهد برد. به او بگویید این غذا را برای پر شدن جیب او از پول پخته‌اید؛ حتما عاشق شما و غذای خوشمزه‌ای که پخته‌اید خواهد شد.

خوراک جیب تاجر با قارچ 26 دستور غذای خوشمزه ویژه روز پدر
خوراک جیب تاجر با قارچ برای سخت‌پسندها

در کنار همه این غذاها از درست کردن انواع سس قارچ غافل نشوید. این سس‌ها میتوانند هر غذایی را که شما می‌پذیرد خاص و خوشمزه کنند.

روز پدر بر همه پدرهای عزیز پیشاپیش مبارک

آموزش آشپزی با قارچ

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا