اخبار جهان در حوزه قارچاخبار صنعت قارچ

5000 دلار بورسیه برای تحصیلات در زمینه پرورش قارچ

10 دانش‌آموز دبیرستانی منقطه چستر برای گذراندن تحصیلات و ورود به صنعت تولید و پرورش قارچ بورسیه شدند.

10 دانش‌آموز دبیرستانی منقطه چستر برای گذراندن تحصیلات و ورود به صنعت تولید و پرورش قارچ بورسیه شدند. 5000 دلار بورسیه برای تحصیلات در زمینه پرورش قارچ.

بورسیه‌های تحصیلی بین 2500 تا 5000 دلار از سوی کمیته آگاهی جامعه (CAC) کشاورزان قارچ پنسیلوانیا (MFPA) به این دانش‌آموزان دبیرستانی اعطا شد.

انجمن CAC در سال 1986 برای کمک به تأمین بودجه برای  آموزش و یادگیری، تحصیلات پرورش قارچ از سوی بزرگترین مرکز مزارع قارچ در چستر ایجاد شد. این کمیته هر سال درآمد حاصل از مسابقات گلف و سایر کمک‌های مالی را جمع‌ آوری می‌کند تا به دانشجویانی که به دنبال تحصیلات عالی در زمینه‌های کشاورزی و سایر صنایع وابسته به آن هستند کمک نماید. از زمان آغاز به کار، CAC بیش از 900000 دلار کمک هزینه تحصیلی جمع آوری و اهدا کرده است.

دانشجویانی که برای بورسیه تحصیلی در نظر گرفته می‌شوند باید حداقل معدل 2.5 داشته و مقاله‌ای 1000 کلمه‌ای در مورد پایداری و نظارت بر محیط زیست، تاریخچه صنعت قارچ پنسیلوانیا، تأثیر اقتصادی در شهرستان چستر و در سراسر کشور، یا تغذیه، فواید سالم و خلاقانه ارسال کنند.

انتظار می‌رود که آنها بعد از فارق تحصیل شدن به سفیران قارچ خوراکی تبدیل شده و با ای بورسیه تشویق گردند که در این صنعت بروز بمانند و به دنبال اشتغال در زمینه پرورش قارچ باشند.

پیت آلونزو، مدیر  CAC بیان کرد: «صنعت قارچ ریشه‌های عمیقی در اینجا در جنوب شرقی پنسیلوانیا دارد و ما مفتخریم که می‌توانیم از این طریق به آنها کمک کنیم.» در کالج شرکت می‌کنیم، و ما بسیار خوشحالیم که می‌توانیم به جوانان کمک کنیم تا از طریق برنامه طولانی مدت بورسیه‌ی خود، رویاهای خود را دنبال کنند.»

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا