اخبار جهان در حوزه قارچ

Hoving Holland در سال 1930 تأسیس شد

جشن 90 سالگی تولیدکننده تاسیسات کمپوست

Hoving Holland در سال 1930 تأسیس شد. تولیدکننده شناخته‌شده ماشین‌آلات برای تأسیسات کمپوست، در این ماه ۹۰ سالگی خود را جشن می‌گیرد.


به گزارش خبر گزاری هاگ  شرکت Hoving Holland در سال ۱۹۳۰ تأسیس شد و به‌عنوان یک کسب‌وکار تخصصی محلی شروع به‌کار کرد. اندکی پس از جنگ جهانی دوم، این شرکت تولید محصولات حمل‌ونقل (سیستم بارگیری) را برای اهداف کشاورزی و صنعتی آغاز کرد. در اواسط دهه هفتاد آنها با یک پرورش‌دهنده قارچ در ارتباط بودند که به چندین نوآوری درزمینه تجهیزات اساسی نیاز داشت. از آن لحظه به بعد این شرکت بیشتر و بیشتر درگیر تجارت قارچ شد.

در سال‌های اخیر این شرکت رشد قابل‌توجهی داشته است. این شرکت تولید بیش از دو برابر امکانات خود را نشان داده و نیروی کار آن (۷۰%) نیز رشد کرده است، علاوه بر این، کیفیت همیشه در درجه اول و سپس ضمانت و خدمات پس از فروش محصولات اولویت این شرکت است. ما هدف خود را بر رشد پایدار و تمرکز بر بهینه‌سازی و تمدید عمر ماشین‌آلات قرار داده‌ایم. Hoving Holland می‌تواند به تاریخچه‌ای از موفقیت‌های پشت سر نگاه کند و از همه‌کسانی که در دستیابی به این دستاورد نقش داشتند تشکر می‌کنیم.
به‌سوی به صدمین سالگرد..! ”

اخبار جهان در حوزه قارچ را با هاگ دنبال کنید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا