آموزش آشپزی با قارچ های خوراکیغذای ملل با قارچ

آموزش آشپزی : خوراک میگو عربی

آشپزی با قارچ : طرز تهیه خوراک میگو عربی با قارچ

در سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک خوراک دریایی خوشمزه و لذیذ و مقوی ، یعنی خوراک میگو عربی با قارچ رفته ایم. غذاهای دریایی از جمله میگو سرشار از امگا3 می باشند و دارای خواص بسیار زیاد برای بدن و همچنین کمترین ضرر از نظر چربی های اشباع و … هستند. در ادامه با طرز تهیه خوراک میگو عربی با قارچ خوشمزه با ما همراه باشید.

مواد لازم:
  1. میگو: 2 پیمانه
  2. پیاز: 1 عدد خلال خردشده (متوسط)
  3. سیر: 5 حبه خردشده
  4. فلفل‌ دلمه‌ای: 1 عدد خردشده (متوسط)
  5. قارچ: 5 عدد خردشده (متوسط)
  6. گوجه: 2 عدد رنده‌شده
  7. گشنیز خرد شده: 1 پیمانه
  8. نخود فرنگی: 1 عدد
  9. ذرت: 1 عدد
  10. هویج آب‌پز: 1/2 پیمانه
  11. سیب: 1 پیمانه

 

طرز تهیه:

ابتدا پیاز و سیر را در تابه ای کمی تفت‌ داده و سپس قارچ و فلفل دلمه را به انها اضافه می‌کنیم و باز تفت می‌دهیم. حال گشنیز خردشده را اضافه می‌کنیم و کمی که تفت‌ داده شد به آن ادویه های دلخواه و نمک و فلفل و زردچوبه را اضافه می کنیم. سپس میگو را اضافه کنید و درنهایت به آن نخود فرنگی و ذرت و سیب خورد شده رو اضافه کرده و 1 دقیقه تفت‌ بدهید و بعد گوجه فرنگی اضافه می‌کنیم در ظرف را می‌گذاریم تا با حرارت کم به مدت 10 دقیقه پخته شود. حال خوراک میگو عربی ما آماده است و میتوانید ان را در کنار برنج یا نان سرو نمایید.

نوش جان!!!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای دریایی خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا