نقاشی قارچ

نقاشی لوئیجی را به آسانی با کمک فیلم آموزشی بکش

آموزش نقاشی قارچ خور ( نقاشی لوئیجی) را می توانی به راحتی با ما آموزشی ببینی و آن را به قشنگترین حالت ممکن بکشی. بازی قارچ خور یکی از محبوب ترین بازی ها به حساب میاد. این بازی همچنان در اینترنت سرچ می شود و حتی نقاشی ماریو و لوئیجی را آموزش می دهند. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و جهت یاداوری به شما اینجا با آموزش نقاشی قارچ خور در کنارتون هستیم.

ویدیو آموزش نقاشی ماریو و لوئیجی

در فیلم زیر با آموزش قدم به قدم نقاشی قارچ خور در کنارتون هستیم. برای نقاشی ماریو و لوئیجی ابتدا باید با اشکال هندسی مانند دایره، بیضی و نیم دایره آشنایی کامل داشته باشید.

نقاشی ماریو و لویجی

بازی قارچ خور یکی محبوب ترین و قدیمی ترین بازی‌های دهه 60 تا اوایل دهه 70 در بین بچه های ایران بود. هنوز نیز بازی کامپیوتری آنلاین آن در سایت‌ها موجود است. داستان نیز از این قرار بود که یک مرد سیبیلو به نام (ماریو) که لباس کار یکسره سرخ و آبی بر تن داشت با خوردن سکه امتیاز بیشتری دریافت می کرد و با خوردن بعضی قارچ ها بزرگ می شد. او باید از بسیاری موانع به سلامتی گذر میکرد تا بتواند به مرحله بعدی و بعدی برود و در هر مرحله این موانع زیادتر و مشکلتر میشد. یکی دیگر از جذابیت های بازی قارچ خور دنیای رنگارنگ بازی بود که مخاطب را جلوی تلویزیون میخ کوب میکرد.
نکته: شما می توانید هنگام تماشای فیلم روی فیلم در قسمت پایین سمت راست کلیک کنید علامتی مثل عکس ساعت نمایان می شود روی آن موس را نگهدارید سرعت پخش نمایان می شود روی آن  کلیک کنید اگر عدد آن را زیر 100 بگذارید سرعت پخش فیلم کم می شود و شما می توانید به راحتی مرحله به مرحله با فیلم نقاشی خود را بکشید.

 

انواع نقاشی‌های مرتبط با قارچ را در نقاشی قارچ هاگ دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه