نقاشی قارچ

آموزش قدم به قدم نقاشی قارچ

امروز با آموزش قدم به قدم نقاشی قارچ کودکانه در کنارتم. در صفحات دیگر آموزش نقاشی قارچ خور را یاد دادم اما الان می‌خوام نقاشی قارچ بازی قارچ خور رو بهت یاد بدم. یه جورایی میشه گفت نقاشی فانتزی قارچ هم هست.

ویدیو آموزش نقاشی قارچ قارچ خور

در فیلم زیر همراه من باش با آموزش قدم به قدم نقاشی قارچ.

 

ابتدا یه کاغذ بردار توش دایره بکش. دایره‌هاتو در سایزهای مختلف بکش. نیم دایره بکش. نیم دایره همان دایره است، اما دایره نصفه هست و دو طرف خط دایره با یک خط صاف به هم وصل میشه. حالا که دایره و نیم دایره رو یاد گرفتی، بیضی بکش. بیضی هم از خانواده دایره است اما کمی کشیده است. مثل توپ گرد نیست. مربع و مستطیل بکش. مربع دارای چهار ضلع است که همه آن‌ها با هم برابره. مستطیل از خانواده مربع هست اما دو ضلع رو بروی هم‌آن از دو ضلع دیگرش بزرگتره. خوب این شکل ها رو تمرین کن.

شکل‌ها رو که یاد گرفتی. یک کاغذ A4 بردار. به صورت افقی روبروت قرار بده. یک نیم‌دایره بکش اما لبه‌های نیم‌دایره رو تیز نکن کمی قوس بده. برای تنه قارچ یک مستطیل بکش. مستطیلی که میکشی لبه‌هاش تیز نباشه و کمی گرد باشه.

توی کلاه قارچ چند دایره با سایزهای مختلف با فاصله از هم بکش. می‌تونی بیضی‌های مختلف در سایزهای مختلف هم بکشی حتما نیازی نیست دایره باشه. یا از هر دو اونا بکش. انتخابشو به خودت میسپارم.

رنگ کردن نقاشی فانتزی قارچ

مداد رنگی‌هاتو بیار. یه رنگ مورد علاقتو بردار و کلاه قارچتو بدون این که خال خالیاشو رنگ کنی، رنگ بزن. حالا یه رنگ دیگه بردار و خال خالی‌های قارچتو رنگ کن. با یه رنگ قشنگ دیگه هم تنه قارچتو رنگ کن. آفرین به تو.

 

برای آموزش نقاشی بازی قارچ خور صفحه نقاشی قارچ هاگ را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه