اخبار علمی حوزه قارچ

درمان کرونا با مصرف گیاهان داروئی

قارچ گیاه نیست و خود دسته ای از موجودات زنده محسوب می شود

درمان کرونا با مصرف گیاهان داروئی گیاهانی، اقشار مختلف مردم خاش سیستان و بلوچستان با اعتقاد به باورها و سنت‌های پیشینیان خود و با مصرف گیاهان داروئی و خوراکی با بیماری‌ها مقابله و به درمان کرونا می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری هاگ-  ساکنان این شهرستان مرزی با شناخت از گیاهان داروئی و خوراکی موجود در کوه و دشت و صحرا و مصرف بهینه نعمت‌های خدادادی سلامتی خود را تضمین می‌کنند. محمدامین قلندرزهی از ساکنان خاش گفت: گیاهانی مانند راب و کولر بلوچی، قارچ یا گوبلوک بلوچی، ازگند و یا آویشن، توتری، گلدر و غیره که در این فصل با فراوانی در طبیعت وجود دارند، بهترین تقویت‌کننده برای سیستم ایمنی بدن هستند که اثرات مطلوبی در نابود شدن ویروس و باکتری‌ها دارند.

البته به یاد داشته باشید که قارچ گیاه نیست و خود دسته ای از موجودات زنده محسوب می شود. قارچ ها کلروفیل ندارند. برای آشنایی با این محصول پر فایده و خواص اعجاب برانگیز مقاله قارچ چیست را مطالعه کنید. خواص قارچ در تقویت سیستم ایمنی بدن هم نقش دارد. قارچ ها سرشار از ویتامین های گوناگون نظیر ویتامین B هستند. قارچ در درمان و پیشگیری از بیماری سرطان موثر و کارآمد است. قارچ را در سبد غذایی خود و خانواده بصورت ثابت جای داده و از خواص و فواید این محصول با ارزش بهره‌مند شوید.

اخبار علمی در حوزه قارچ را در هاگ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *