غذای ملل با قارچ

رولت جوجه و قارچ خوشمزه مجلسی

طرز تهیه رولت جوجه و قارچ

این بار با یک غذای بین المللی دیگر همراه با قارچ مهمان خانه‌های شما هستیم. این غذای جذاب رولت جوجه و قارچ است. رولت‌ها جز غذاهای مجلسی و پر طرفدار به حساب می‌آیند. تنوع در رولت‌ها بسیار زیاد است.

مواد لازم جهت تهیه رولت جوجه و قارچ

  • قارچ
  • جوجه یا سینه مرغ
  • سیب‌زمینی
  • تخم‌مرغ
  • روغن زیتون
  • پیاز
  • نمک، فلفل و آویشن

ویدئو طرز تهیه رولت جوجه با قارچ و سیب زمینی

دستور پخت رولت جوجه با سیب زمینی و  قارچ

پیاز را نگینی خرد بفرمایید. ماهیتابه را بردارید و درون آن کمی روغن بریزید. روغن که داغ شد پیازها را درون آن بریزید.  قارچ‌ها را اسلایسی خرد بفرمایید و بعد به پیازها اضافه کنید. تفت دهید.

در کاسه‌ای تخم‌مرغ‌ها را بشکانید. خوب با هم مخلوط بفرمایید. سیب‌زمینی‌ها را با رنده متوسط رنده کنید آب حاصل را بگیرید و با تخم‌مرغ‌ها مخلوط نمایید. سپس نمک، فلفل و آویشن را اضافه بفرمایید. ظرف فر را بیاورید. ورقه روغنی روی آن بگذارید. ورقه را کمی چرب کنید. سپس مخلوط سیب زمینی و تخم مرغ را روی ورقه با قاشق پخش کنید. ظرف را به مدت 20 تا 25 دقیق در فر قرار دهید. درجه فر را روی 180 درجه تنظیم نمایید.

مرغ‌ها را یا چرخ کنید و یا ریز خرد فرمایید سپس با پیازهای رنده شده مخلوط کنید. یادتان باشد آب پیازها را گرفته باشید. نمک و فلفل بزنید و مخلوط کنید. کمی تفت دهید تا خامی مرغ گرفته شود.

نان سیب‌زمنی کمی طلایی رنگ که شد از فر دربیاورید. اول با قاشق مرغ را روی سیب‌زمینی‌ها پخش بفرمایید. دوم به همین صورت قارچ را روی آن‌ها پخش کنید. در آخر گوشه‌ای از نان سیب زمینی را گرفته و با دقت آن را رول بفرمایید.

کاغذ روغنی را دوباره دور تا دور رول بپیچانید و به مدت 10 دقیقه در فر قرار دهید.

امیدواریم که از طبخ این غذای خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت ببرید. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ، را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه