نقاشی قارچ

نقاشی و رنگ آمیزی قارچ

همراه ما باشید با کلیپ آموزش نقاشی و رنگ آمیزی قارچ با اکلیل. در این ویدئو(نقاشی قارچ حرفه ای) در ابتدا یک عدد قارچ را با ماژیک رسم نموده وبعد از نقاشی اولیه شروع به رنگ‌آمیزی قارچ می‌کنیم. بعد از اینکه کار رنگ‌آمیزی به پایان رسید با اکیل برای زیباسازی قارچ نقاشی شده شروع به استفاده از اکلیل در نقاشیمون میکنیم.

 

رنگ‌آمیزی یک نوع فعالیت هنری توام با دریافت آرامش و درمان‌کننده روح و روان است؛ مخصوصا برای کودکانی که هیچ وسیله و روزنه‌ای برای دفع ناملایمات و تخلیه هیجانات ناخوشایند خود را ندارند. حتی بچه‌هایی که نرمال و عادی هستند با کمک رنگ‌آمیزی احساسات، سَرخوردگی‌ها و عواطف خود را پالایش و پردازش کنند.

مزایای رسم نقاشی برای دلبند شما

رسم نقاشی از سرگرمی‌های مهیج و دوست داشتنی دوران کودکی است که اکثر بچه‌ها از سنین کم علاقه‌مند هستند. به دلیل علاقه‌ی ذاتی کودکان به نقاشی از این سرگرمی جذاب برای آموزش‌های غیر مستقیم بسیار زیادی به کودکان در مهد کودک‌ها و مدرسه‌ها مخصوصا دوره ابتدایی استفاده می‌گردد.

فرزند شما هنگام رسم نقاشی قارچ با الگوها و رنگ‌های بیشتری آشنا می‌شود. زمانب که فرزند شما مشغول رسم نقاشی قارچ است با او درباره‌ی انواع سبزیجات و مزایای آن نیز گفتگو کنید.  ویدیوی نقاشی قارچ حرفه ای را تماشا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه