گزارشات

مصاحبه اختصاصی با مهندس موحدی در نمایشگاه آگروفود 2022

همراه با مهندس نامی موحدی مدیرعامل قارچینو در غرفه این شرکت

مصاحبه اختصاصی با مهندس موحدی مدیر عامل گروه قارچینو در محل غرفه شرکت قارچینو در حاشیه نمایشگاه آگروفود 2022

بیست و نهمین دوره نمایشگاه آگروفود (صنایع غذایی، بسته بندی و صنایع وابسته) در حال برگزاری است و رسانه هاگ، به سبب رسالت خود گزارشی از این نمایشگاه برای شما عزیزان آماده کرده است. هاگ با اعزام تیم گزارشگری خود تلاش کرده است تا لحظات به یاد ماندنی از این واقعه بزرگ تخصصی-اقتصادی کشور را به تصویر بکشد.

بر اساس سنت پیشین صنعت غذا و کشاورزی کشور، نمایشگاه بین المللی غذا، تکنولوژی غذا و کشاورزی (آگروفود 2022) از تاریخ 27 الی 31 خرداد 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شده است.

شرکت کشت و صنعت قارچ پارس شهریار، صاحب امتیاز برند قارچینو به عنوان تنها نماینده صنعت قارچ کشور در این نمایشگاه حضور دارد؛ از این رو ما مصاحبه ای اختصاصی با مهندس موحدی مدیرعامل این شرکت را ترتیب دادیم، که در ادامه مشاهده خواهید نمود.

 

 

گروه تولیدی قارچینو از سال ۱۳۷۰ با فارم پرورش قارچ پارس شهریار، تحت مدیریت مهندس نامی موحدی آغار به فعالیت نمود و توانست طی چند مرحله طرح توسعه سالن های کشت ، ظرفیت خود را به ۲۰۰۰ تن درسال برساند. برند قارچینو یکی از قدیمی ترین و با کیفیت ترین برند های شناخته شده در صنعت تولید قارچ و صنایع تبدیلی میباشد که محصولات مختلفی نظیر قارچ دکمه ای و انواع کنسرو قارچ و غذاهای درست شده از آن را به بازار عرضه میکند.

 

کلیت نمایشگاه آگروفود

یکی از علت‌های مهم تشکیل نمایشگاه، عرضه و معرفی برندها و کالاهای جدید آنها برای آگاهی مصرف‌کنندگان و فعالان در آن صنعت است.

نمایشگاه‌های تخصصی و بین‌المللی نقش مهمی در رونق اقتصادی کشورها ایفا می‌کنند چرا که محل برخورد خریداران و فروشندگان و به بیان اقتصادی، نقطه تلاقی عرضه و تقاضا در سطح بین‌المللی است.
نمایشگاه ایران آگروفود یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های تخصصی و بین‌المللی است که هر ساله در تهران بر پا می‌شود. این نمایشگاه در سه بخش تخصصی ” ایران فود” شامل فرآورده‌ها و محصولات غذایی، صنایع تبدیلی و صنایع مرتبط، ” ایران فود تک ” شامل ماشین آلات و تجهیزات، تکنولوژی و صنایع غذایی، بسته بندی، تجهیزات جانبی ماشین آلات و ” ایران آگرو ” شامل ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی و آبیاری، صنایع کشاورزی و صنایع مرتبط برگزار شد.

 

گزارشات صنعت قارچ را در قاب هاگ مشاهده نمایید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا