رسانه قارچگزارشات

مصاحبه اختصاصی با مهندس موحدی مدیرعامل گروه قارچینو در نمایشگاه آگروفود 2022

مصاحبه اختصاصی با مهندس موحدی مدیر عامل گروه قارچینو در محل غرفه شرکت قارچینو در حاشیه نمایشگاه آگروفود (صنایع غذایی ، بسته بندی و صنایع وابسته) 2022

بر اساس سنت پیشین صنعت غذا و کشاورزی کشور، نمایشگاه بین المللی غذا، تکنولوژی غذا و کشاورزی – آگرو فود – از تاریخ 27 الی 31 خرداد 1401 در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار شد.

هاگ با اعزام تیم گزارشگری خود تلاش کرده است تا لحظات به یاد ماندنی از این واقعه بزرگ تخصصی – اقتصادی کشور را به تصویر بکشد.

یکی از علت‌های مهم تشکیل نمایشگاه، عرضه و معرفی برندها و کالاهای جدید آنها برای آگاهی مصرف‌کنندگان و فعالان در آن صنعت است.

نمایشگاه‌های تخصصی و بین‌المللی نقش مهمی در رونق اقتصادی کشورها ایفا می‌کنند چرا که محل برخورد خریداران و فروشندگان و به بیان اقتصادی، نقطه تلاقی عرضه و تقاضا در سطح بین‌المللی است.
نمایشگاه ایران آگروفود یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های تخصصی و بین‌المللی است که هر ساله در تهران بر پا می‌شود. این نمایشگاه در سه بخش تخصصی ” ایران فود” شامل فرآورده‌ها و محصولات غذایی، صنایع تبدیلی و صنایع مرتبط، ” ایران فود تک ” شامل ماشین آلات و تجهیزات، تکنولوژی و صنایع غذایی، بسته بندی، تجهیزات جانبی ماشین آلات و ” ایران آگرو ” شامل ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی و آبیاری، صنایع کشاورزی و صنایع مرتبط برگزار شد.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا