پیش غذا و دسر با قارچ

آموزش آشپزی : تارت مرغ و قارچ

آشپزی با قارچ : طرز تهیه تارت مرغ و قارچ

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک پیش غذای لذیذ و مقوی طبخ شده با قارچ رفته ایم. در این مقاله دستور پخت تارت مرغ و قارچ را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم. تارت در واقع نوعی کیک است که اصلیتی فرانسوی دارد و روی آن باز است و با مواد مختلف پر می شود. البته امروزه به غذاهایی که با این سبک کیک مانند تهیه می شوند نیز تارت گفته می شود. لطفا در ادامه با طرز تهیه تارت مرغ و قارچ با ما همراه باشید.

 

مواد لازم:

نمک و فلفل: به مقدار لازم
خمیر تارت: به مقدار لازم
پنیر پیتزا رنده شده: ۱ لیوان
پیاز: ۲ عدد
پودر سیر: ۱ قاشق چای‌خوری
قارچ خورد شده: ۲ لیوان
سینه مرغ کامل: ۱ عدد

طرز تهیه:

ابتدا سینه مرغ را بپزید و سپس ریش‌ریش کنید، پیاز رنده شده و پودر سیر را داخل روغن بریزید و تفت دهید تا نرم شوند. سپس قارچ خورد شده را به آن اضافه کنید و تفت دهید تا آب غذا کشیده شود؛ سپس مرغ ریش‌ریش شده، نمک و فلفل را اضافه و مخلوط کنید و از روی حرارت بردارید و کناری قرار دهید تا خنک شود. قالب تارت را چرب کنید و خمیر تارت را داخل قالب‌ها بریزید و با دست دیواره قالب را خوب پوشش دهید داخل قالب‌ها را با مخلوط قارچ و مرغ پر کنید و روی مواد پنیر پیتزای رنده شده بریزید.

قالب‌های تارت را داخل فری که از قبل با دمای ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد روشن کرده‌اید و گرم شده است به مدت ۱۵ دقیقه قرار دهید تا لبه‌های تارت طلایی و پنیر آب شود، کمی صبر کنید تا تارت مرغ و قارچ خنک شود سپس از قالب خارج کنید و به همراه سس دلخواه سرو نمایید.

نوش جان!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای لذیذ در کنار خانواده و عزیزان لذت ببرید. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

 

برای دیدن دستورات بیشتر پیش غذا و دسر با قارچ حتما هر روز سایت هاگ را چک کنید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا