نقاشی قارچ

نقاشی قارچ با ماژیک خیلی راحت و آسان

امروز با آموزش نقاشی و کاردستی ساده قارچ با ماژیک در کنارتم. تو هم مثل من از نقاشی با ماژیک لذت می‌بری؟ پس بیا با هم نقاشی قارچ رنگی رو بکشیم.

آموزش نقاشی ساده قارچ با ماژیک

در فیلم زیر با آموزش نقاشی و کاردستی ساده قارچ با ماژیک همراه من باش.

ابتدا به یک کاغذ نقاشی لازم داری. حتما قرار نیست کاغذ خاصی باشه. مهم اینه که تو یک قارچ و به زیبایی تمام بتونی بکشی. پس یه کاغذ بیار. کاغذ و به حالت افقی روبروی خودت قرار بده. ماژیک سبزتو بردار و باهاش چمن بکش. میتونی کل طول کاغذ و چمن بکشی میتونی هم قسمتیشو چمن بزاری این و به خودت میسپارم. ماژیک زردتو بردار و باهاش یه تنه قارچ زیبا وسط چمنات بکش و بیارش بالا. روی تنه قارچت یه کلاه قارچ بکش. توی کلاه قارچت چندتا دایره بکش. دایره‌های توی کلاه قارچتو با هر رنگ ماژیکی که دوست داری رنگ کن. کنار قارچت دو تا دوست کوچولوی قارچی دیگه هم بکش.
بعضی از حیوانات از قارچ‌ها تغذیه می‌کنن. حیواناتی مانند سنجاب، گوزن، خرس و غیره. تو می‌تونی یک درخت قشنگ بکشی. میگی چطوری درخت بکشی؟ درخت مثل قارچ، یک تنه داره. که کلی شاخه و برگ به اون وصل. تنه درختتو قهوه‌ای کن. براش شاخه‌های قهوه‌ای در هم تنیده بکش. برای هر شاخه کلی برگ و گل بکش. می‌تونی حتی میوه هم به شاخه درختت بکشی. روی این درخت یه سنجاب کوچولوی ناز می‌تونی بکشی. یک سنجاب هم روی زمین کنار قارچت بکش.
بازم می‌تونی نقاشی تو کامل‌تر کنی یه کوه قشنگ بزرگ پشت درختت بکش. چند تا ابر قشنگ هم بالای کوه و جلوی کوهت بکش. یه خورشید خیلی قشنگ هم بالا تو آسمونت بکش. این یه نقاشی قارچ رنگی‌ رنگی، تو جنگل زیبا شد.
انواع نقاشی‌های مرتبط با قارچ را در نقاشی قارچ هاگ دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه