اخبار اقتصادی صنعت قارچ

آشنایی با مدل بازاریابی و فروش محصولات شرکت بیز

شرکت بیز که بیش از 7 کارخانه تولید مواد غذایی را دارد

آشنایی با مدل بازاریابی و فروش محصولات شرکت بیز، برای آشنایی با بازریابی و فروش محصولات شرکت بازاریابان ایران زمین با ما همراه باشید.

به گزارش خبرگزاری هاگ در سال ۱۳۹۰ وزارت صنعت، معدن و تجارت مجوز فعالیت در صنعت بازاریابی کشور را فقط به تعداد محدودی از شرکت‌ها صادر کرد. شرکت بازاریابان ایرانیان زمین یا بیز ازجمله شرکت‌هایی بود که به آن مجوز فعالیت در بازاریابی به آن داده شد. شرکت بیز که بیش از 7 کارخانه تولید مواد غذایی را دارد بیش سهم زیادی در تولید محصولات باکیفیت و خاص کشور دارد

براساس گفته‌های آقای غلامرضا عطاران رئیس هیئت‌مدیره این مجموعه، شرکت بیز به بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات حاوی قارچ گانودرما در خاورمیانه تبدیل‌شده است.

عطاران باسابقه ۱۴ ساله در انجمن مدیران صنایع کشور گفته که بازاریابی و فروش بسیار بااهمیت بوده و این امر از تولید هم با ارزش‌تر است. شرکت بیز دارای روشی مثل بازاریابی شبکه‌ای است یعنی علاوه بر اینکه به دنبال تولید محصولات خاص و باکیفیت مدل منحصربه‌فرد تولید خود را هم دارد.

این شرکت علاوه بر اینکه باعث اشتغال‌زایی بیش از یک میلیون نفر ایرانی شده است همچنین توانسته محصولات شرکت را به دورترین نقاط کشور و کشورهای همسایه هم ارسال کند.

آشنایی با مدل بازاریابی و فروش محصولات شرکت بیز، تاریخچه‌ی این مدل از کسب‌وکار باعث شده تا بسیاری با دیده‌ی تردید به این روش درآمدزایی نگاه کنند. غلامرضا عطاران گفت: با توجه به فعالیت بیش از یک دهه‌ای شرکت‌های دسیسه هرمی به نام بازاریابی شبکه‌ای و سوءاستفاده از این اسم، امروزه عملکرد شرکت‌ها و راهبران و توزیع‌کنندگان بسیار حساس است و نقشی حیاتی در رشد و بقای این صنعت در میهن عزیزمان دارد.

محصولات عمده تولیدی شرکت بازاریابان ایرانیان زمین کالاهای بهداشتی و سلامت فردی است در بعضی از این محصولات عصاره قارچ گانودرما  به‌عنوان یک فاکتور اصلی ایفای نقش می‌کند اما تولیدات این مجموعه شامل کلاهایی باکیفیت پودر نبات و اسپری زعفران است.

غلامرضا عطاران در پایان گفت: فرصت درآمدی بیز به این صورت طراحی‌شده است که هر فرد با توجه با میزان مشارکتی که در هر محصول دارد سود عادلانه‌ای از بازاریابی کالای فروخته‌شده دریافت می‌کند درواقع این مدل سالم است که افراد را به سمت فعالیت سالم در بازاریابی شبکه‌ای هدایت می‌کند.

اخبار اقتصادی صنعت قارچ را با هاگ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *