نقاشی قارچ

آموزش نقاشی قارچ با اعداد ویژه کودکان

با آموزش نقاشی قارچ با اعداد برای کودکان در خدمت شما عزیزان هستیم. همه ما به دنبال توسعه و یادگیری بیشتر کودکان در امور آموزشی، هنری، ورزشی و غیره هستیم. ما هم امروز به آموزش تلفیقی می‌پردازیم. یعنی آموزش نقاشی قارچ فانتزی به کمک عدد 10 . فیلم آموزش نقاشی قارچ عددی آن را نیز در اختیارتان قرار دادیم.

فیلم آموزش نقاشی قارچ باعدد 10 

شما با دیدن فیلم نقاشی قارچ زیر می‌توانید نقاشی قارچ فانتزی را با کمک عدد به فرزند دلبند خود یاد دهید.

 

برای نقاشی قارچ فانتزی به کمک عدد ابتدا باید با کودک خود اعداد از صفر تا 10 را کار کنید و آموزش دهید. کودک باید توانایی کشید صفر و یک را داشته‌باشد. این نقاشی عموما برای معلم‌ها در مهد و کلاس اول بسیار کاربرد دارد. به قول معروف با یک تیر دو نشان میزنید. به صورت بازی و سرگرمی با عددها هم آشنا می‌شوند.

حالا که کودک با عدد صفر و یک آشنایی دارد. اول یک برگه کاغذ نقاشی یا دفتر نقاشی بردارید. بهتره اولش کاغذ به صورت افقی در جلوی شما قرار بگیرد. سپس یک عدد ده در وسط کاغذ بکشید. سپس کاغذ را عمودی جلوی خود قرار دهید. حالا یک شکل به صورت حرف (ن) متصل به یک بکشید. لبه‌های عدد یک از حرف نون شما بیرون‌تر باشد. حالا از وسط لبه‌های حرف نون یک شکل به صورت لوزی بکشید. سعی کنید تیزی‌های لوزی را کمی گرد کنید. این لوزی کلاه قارچ شما است. حالا اگر تمایل دارید درون کلاه قارچ چند تا صفر دیگر هم قرار دهید تا کلاه قارچتون خال خالی شود.

در داخل حرف نون یا تنه قارچ دو تا چشم خوشگل بکشید. البته چشم قارچ ما اینجا بسیار معصوم و مظلوم در آمده است. شما با توجه به سلیقه خودتون حالت چشم قارچ را بکشید و رنگ کنید. چشم قارچ عصبانی، قارچ خشمگین، قارچ شیطون و غیره می‌توانید بکشید.

 

انواع نقاشی‌های مرتبط با قارچ را در نقاشی قارچ هاگ دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه