آموزش آشپزی با قارچ های خوراکیغذای ملل با قارچ

آموزش آشپزی : مرغ قالبی با قارچ

آشپزی با قارچ : طرز تهیه مرغ قالبی با قارچ

در سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک غذای جذاب و لذیذ طبخ شده با قارچ رفته ایم. در این مقاله دستور پخت مرغ قالبی با قارچ را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم که یک غذای مجلسی و لذیذ می باشد. لطفا در ادامه با طرز تهیه مرغ قالبی باقارچ با ما همراه بوده و موارد زیر را آماده کنید.

مواد لازم:
  1. تخم مرغ : 3عدد
  2. خامه صبحانه : 100 گرم
  3. آرد سوخاری : 50 گرم
  4. سس خردل : 1قاشق چایخوری
  5. نمک و فلفل : به میزان لازم
  6. کره :25 گرم
  7. قارچ خرد شده: 500 گرم
  8. سینه مرغ چرخ شده: 500 گرم

 

طرز تهیه:

زرده و سفیده‌ی تخم‌ مرغ را از هم جدا کنید. آنگاه زرده را با خامه، آرد سوخاری، سس خردل، نمک و فلفل مخلوط‌کنید و اندکی هم بزنید. سپس در تابهٔ مناسبی کره بریزید و قارچ را کمی تفت دهید و کنار بگذارید تا خنک شود. اینک سینه مرغ و قارچ را به مخلوط زرده بی افزایید و خوب مخلوط نمایید.

سفیده‌ی تخم‌ مرغ را نیز هم بزنید تا فرم بگیرد و بعد به‌آرامی به مواد بی افزایید و خوب مخلوط‌کنید. اکنون قالب مستطیل به ابعاد 25×10 را چرب کرده، کف و دیواره‌ی آن را با کاغذ روغنی بپوشانید و مواد را داخل قالب بریزید و روی آن را فویل بکشید و درون سینی بزرگ‌تری قرار دهید و تا نصفه آب بریزید و در فر گرم کرده با دمای 180 درجه‌ی سانتی‌گراد به مدت تقریبی 45 دقیقه پخته شود.

نوش جان!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای لذیذ در کنار خانواده و عزیزان لذت ببرید. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *