کارآفرینی در حوزه قارچ

موفقيت دانشجوی سنقری در كارافرينی

حتما به صورت عملی وارد فعالیت‌های کارآفرینی شوید

یک کار آفرین دانشجوی سنقری، گفت: مزرعه پرورش قارچ از فعالیت‌های کشاورزی، بسیار زودبازده بوده و با امکانات حداقلی و سرمایه اولیه، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان می‌توانند کارآفرینی کنند و به سوددهی مناسب برسند. موفقيت دانشجوی سنقری در كارافرينی ستودنی است.

به گزارش خبرگزاری هاگ- این کار آفرین در خصوص راه اندازی این واحد تولیدی، اظهار داشت: من با حداقل هزینه‌ها و استفاده از مواد بازیافتی
و درجه دوم موفق شدم در فضایی کوچک بیش از یک و نیم تُن قارچ درجه یک را تولید کرده و روزانه در سطح شهرستان سنقر و کلیایی با قیمت
مناسب به فروش برسانم.

تباری در سخنان خود به دانشجویان، توصیه کرد: طی مدت زمانی  که مشغول به تحصیل هستید حتما به صورت عملی وارد فعالیت‌های کارآفرینی شوید تا در زمان فارغ التحصیلی از تجربیات لازم برخوردار باشید و بتوانید در زمینه اقتصاد مقاومتی حرکت کنید. موفقيت دانشجوی سنقری در كارافرينی ستودنی است.

پرورش قارچ ضمن اشتغالزایی به چرخه اقتصادی کشور نیز کمک میکند. این حرفه و مهارت برای موفقیت علاقه کافی و وافی میخواهد. باید خاطرنشان کرد که همه عوامل فوق نیازمند دانش فنی تولید قارچ می باشد. دانش افزایی در این زمینه میتواند موفقیت شما را تضمین کند.

اخبار کارآفرینی در حوزه قارچ را با هاگ دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 5 =