کتابخانه قارچ

کتاب اصول تولید و پرورش کاربردی قارچ خوراکی

تالیف دکتر مریم حقیقت و رضا ابوالقاسمی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان، توسط شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان کتاب “اصول تولید و پرورش کاربردی قارچ خوراکی” تالیف دکتر مریم حقیقت و رضا ابوالقاسمی با شمارگان 500 نسخه،217 صفحه، هفت فصل، در قطع وزیری چاپ و وارد بازار کتاب شد.

کتاب اصول تولید و پرورش اطلاعات جامعی از انواع قارچ‌های خوراکی قابل‌کشت و عرضه به بازار ازجمله قارچ دکمه‌ای، قارچ صدفی و… را ارائه می‌کند. همچنین راهکارهای مدیریتی مطلوب در زمینهٔ راه‌اندازی کارگاه‌های پرورش خانگی و صنعتی، اصول و نحوهٔ پرورش قارچ‌های خوراکی، مبارزه با بیماری‌ها و آفات مهم و مدیریت تولید قارچ‌های خوراکی را به‌طور مفصل و دقیق بیان می‌کند.

شایان ذکر است چاپ اول کتاب اصول تولید و پرورش کاربردی قارچ خوراکی در پاییز 1400 با قیمت 650 هزار ریال عرضه شد.

علاقه‌مندان می‌توانند به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر و تهیه کتاب با شماره 03133912711 کتاب‌فروشی جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تماس یا از طریق فروشگاه اینترنتی جهاد دانشگاهی به آدرس shop.isba.ir خرید کنند.

پیشنهاد هاگ: برای آشنایی با کتاب های بیشتر به کتابخانه قارچ مراجعه کنید.

در صورت لزوم شما می توانید از مقاله ها و پست های تهیه شده در مورد و مباحث پرورش قارچ خوراکی به قسمت آکادمی داشنامه هاگ مراجعه کنید. در قسمت دانش افزایی مقالاتی به تألیف مهندسین برتر صنعت قارچ تألیف و به رشته تحریر درآمده است.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا