جهاد کشاورزی

آزمون سنجش مهارت کشاورزی در رشته پرورش قارچ

برگزاری آزمون آنلاین کشت و پرورش قارچ در استان کرمان

آزمون سنجش مهارت کشاورزی در رشته پرورش قارچ خوراكی، با همکاری اداره آموزش‌های رسمی مرکز تحقیقات استان کرمان برگزار گردید.

به نقل از روابط‌ عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمان، ثبت‌ نام دوره ارزشیابی استاندارد مهارتی کشاورزی خاص بزرگسالان (سنجش مهارت کشاورزی) فصل بهار از فروردین‌ ماه 1403 با هماهنگی هنرستان‌های کاردانش کشاورزی در رشته پرورش قارچ خوراکی انجام شد و با تکمیل ظرفیت این دوره توسط علاقمندان، برگزار گردید.

در بهار امسال دوره ها آموزشی کشت و پرورش قارچ خوراکی زیر نظر وزارت جهاد کشاورزی در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمان برگزار گردید که تعدادی از علاقمندان در آن حضور یافتند. همچنین دوره ارزشیابی استاندارد مهارتی کشاورزی خاص بزرگسالان (سنجش مهارت کشاورزی) در رشته پرورش قارچ خوراکی نیز برای تعداد 18 نفر در این مرکز برگزار شد.

در پایان دوره در تاریخ 18 اردیبهشت، آزمون آنلاین از 18 نفر شرکت کننده دوره، به مدت 2 روز در محل سایت رایانه ساختمان رشد کشاورزی کرمان با حضور داوطلبین بر اساس زمان‌بندی مشخص‌ شده برای هر شخص و با حضور رئیس اداره آموزش‌های رسمی کارشناس بخش آموزش‌های رسمی، مسئول وبگاه، نماینده حراست مرکز و نماینده اداره کل آموزش‌ و پرورش برگزار شد.

نتایج آزمون سنجش مهارت کشاورزی در رشته پرورش قارچ، متعاقباُ در وبسایت این سازمان اعلام خواهد شد.

 

منبع: وبسایت سازمان تحقیقات، اموزش و ترویج کشاورزی

 

تمامی اخبار جهاد کشاورزی مربوط به قارچ را در مجله خبری-آموزشی هاگ دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *