غذای ملل با قارچ

رولت گوشت و قارچ خوشمزه مخصوص مجالس

آموزش و دستور پخت رولت گوشت و قارچ

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک غذای بین المللی دیگر طبخ شده با قارچ رفته ایم. غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم رولت گوشت و قارچ است. در ادامه با طرز تهیه رولت گوشت و قارچ خوشمزه با ما همراه باشید.

مواد لازم:

پیاز خلالی: یک عدد
سیر له‌شده: یک حبه
قارچ اسلایس: ۴۰۰ گرم
پنیر پیتزا: ۱۵۰ گرم
جعفری : دو قاشق سوپ‌خوری(خورد کنید)
نمک و فلفل: به میزان لازم
خمیر فیلو: چهار ورق
کره آب کرده: به میزان لازم
گوشت چرخ‌کرده: ۱۵۰ گرم
روغن: به میزان لازم

طرز تهیه رولت گوشت و قارچ:

رولت گوشت چرخ‌کرده با قارچ : روغن را درون تابه داغ‌کرده، سپس پیاز و سیر را افزوده تا طلایی شود. قارچ را اضافه کنید. با حرارت زیاد تفت دهید تا قارچ آب نیندازد. گوشت چرخ‌کرده تفت‌داده را به مواد اضافه و مخلوط کنید. مواد را از روی حرارت بردارید.

جعفری را اضافه کنید. بگذارید تا مواد کمی خنک شود. سپس پنیر را افزوده و مخلوط کنید. دو ورق خمیر را روی سطح کار قرار دهید. کره را ذوب کنید. خمیر را با برس به کره آغشته کنید و دو ورق دیگر را روی خمیر قرار دهید. دوباره با کره روی خمیر را برس بکشید. مواد را روی خمیر پهن کنید. دو طرف خمیر را کمی روی‌هم آورده و سپس خمیر را رول کنید. حالا درون سینی چرب شده قرار دهید.

طرز تهیه پروک:

روی خمیر را کره بزنید و قدری نمک و فلفل اضافه کنید. در فری که از قبل با دمای ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد گرم کردید، به مدت ۲۰ تا ۲۵ دقیقه قرار دهید تا خمیر طلایی شود.

نوش جان!

برای دیدن دستورات بیشتر غذای ایرانی با قارچ حتما هر روز سایت هاگ را چک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه