پیش غذا و دسر با قارچ

آموزش آشپزی : سوپ قارچ مقوی و خوشمزه

سوپ ها از پرطرفدارترین پیش غذا ها در بین عموم مردم و مخصوصا در رستوران ها می باشند

در سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک پیش غذای لذیذ و مقوی طبخ شده با قارچ رفته ایم. امروز ما طرز تهیه سوپ قارچ مقوی و خوشمزه را برای شما آماده نموده ایم. سوپ ها از پرطرفدارترین پیش غذا ها در بین عموم مردم و مخصوصا در رستوران ها می باشند؛ همچنین سوپ یک غذای فوق العاده مقوی برای بیماران نیز می باشد.  لطفا در ادامه با طرز تهیه سوپ قارچ با ما همراه باشید.

 

مواد لازم:

کره: ۱ و ۱/۴ پیمانه
پیاز بزرگ: ۱ عدد
قارچ ورقه‌ای شده: ۲۰۰ گرم
آرد: ۱ و ۱/۴ پیمانه
فلفل سیاه: ۱/۲ قاشق چای‌خوری
نمک: ۱/۲
شیر: ۱۰ پیمانه
آب مرغ: ۱۰ پیمانه
جعفری خورد شده: ۱/۲ پیمانه
جوزهندی (به‌دلخواه): به میزان دلخواه
خامه ترش برای تزیین: ۱/۴ پیمانه

طرز تهیه:

ابتدا کره را در ماهیتابه انداخته و اجازه دهید آب شود سپس پیاز و قارچ را به آن اضافه کنید و بگذارید ۳ دقیقه داخل کره داغ بمانند تا پیازها نرم شوند بعد آرد و نمک و فلفل را به آن اضافه کنید و هم بزنید. در نهایت شیر و آب مرغ را به آن اضافه کنید و آن‌ها را در قابلمه بریزید و اجازه دهید تا بجوشد و بگذارید تا زمانی ک غلیظ شود بجوشد. سپس قابلمه را از روی حرارت بردارید و جعفری و جوزهندی را به آن اضافه کنید. حالا سوپ قارچ ما آماده سرو کردن می باشد.

نوش جان!

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این سوپ مقوی و لذیذ در کنار خانواده و عزیزان لذت برده باشد. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

 

برای دیدن دستورات بیشتر پیش غذا و دسر با قارچ حتما هر روز سایت هاگ را چک کنید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا