غذای ملل با قارچ

آموزش آشپزی : فارفاله قارچ و اسفناج (غذای گیاهی)

آشپزی با قارچ : طرز تهیه فارفاله قارچ و اسفناج (غذای گیاهی)

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، این بار سراغ یک غذای بین المللی معروف و پرطرفدار طبخ شده با قارچ رفته ایم. غذای جذابی که برای آموزش امروز در نظر گرفته ایم یک غذای ایتالیایی یعنی پاستا فارفاله قارچ و اسفناج است. پاستا یک نوع غذای ایتالیایی است که حدود 350 مدل مختلف از آن موجود است که فارافاله نیز یکی از این مدل هاست که در ایران به پاستا پروانه ای یا پاپیونی مشهور است. در این پاستا از گوشت استفاده نشده به همین سبب یک غذای گیاهی محسوب شده و گزینه مناسبی برای افراد گیاهخوار یا وجترین می باشد.در ادامه با طرز تهیه فارفاله قارچ و اسفناج خوشمزه با ما همراه باشید.

 

مواد لازم:

پنیر پارمسان: ۲ قاشق غذاخوری
فلفل سیاه: ۱/۸ قاشق چای‌خوری
آویشن تازه: ۱ قاشق چای‌خوری
اسفناج تازه: ۴ پیمانه
سیر رنده شده: ۲ حبه
قارچ خورد شده: ۱ پیمانه
پیاز متوسط: ۱ عدد
روغن زیتون: ۱ قاشق غذاخوری
فارفاله (پاستا پاپیونی): ۱۷۰ گرم

طرز تهیه:

ابتدا آب را بگذارید تا جوش بیاید سپس کمی روغن و کمی نمک به ان اضافه کنید برای اینکه پاستاها به هم نچسبند. حال فارفاله (پاستا پاپیونی) را داخل آب جوش بریزید و پس از حدود 10 دقیقه که نرم شدند، پاستا را آبکش کنید. سپس، در یک تابه بزرگ، روغن زیتون را گرم کنید. پیاز، قارچ و سیر را اضافه کنید و حدود ۲ تا ۳ دقیقه تفت دهید تا قارچ‌ها کاملاً طلایی شوند. اسفناج، آویشن و فلفل را اضافه کنید و یک دقیقه تفت دهید تا اسفناج آب بیندازد. در این مرحله، پاستا را اضافه کنید و خوب هم بزنید تا سس به همهجای آن برسد. حال فارفاله قارچ و اسفناج ما آماده است، آن را در ظرف بکشید وروی آن‌ها پنیر بپاشید و گرم سرو کنید.

نوش جان!!!

امیدواریم که از تهیه و میل کردن این پاستا خوشمزه در کنار خانواده و عزیزان لذت ببرید. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا