پیش غذا و دسر با قارچ

قارچ شکم پر پنیری پیش غذای جذاب و لذیذ

یک پیش غذای جذاب و لذیذ طبخ شده با قارچ به سبک کافه ها و رستوران ها

در ادامه سری مقالات آموزش آشپزی با قارچ مجله خبری هاگ ، اینبار سراغ یک پیش غذای جذاب و لذیذ طبخ شده با قارچ رفته ایم. در این مقاله طرز تهیه قارچ شکم پر پنیری را به سبک کافه ها و رستوران را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم. لطفا در ادامه با طرز تهیه قارچ شکم پر پنیری با ما همراه باشید.

 

مواد لازم:

  • پنیر پیتزا: به میزان لازم
  •  پیاز: ۲ عدد
  •  کالباس خورد شده: ۱ لیوان
  •  قارچ درشت: ۱۲ عدد

طرز تهیه:

قارچ‌ها را بشویید و خشک‌کنید سپس داخل قارچ‌ها را خالی کنید هرچه قارچ‌ها سر بزرگ‌تری داشته باشند بهتر است (سعی کنید قارچ‌ها همه در یک اندازه باشند، تکه‌های قارچ را دور نریزید و برای داخل غذا استفاده کنید) پیازها را خوردکنید و در روغن تفت دهید تا نرم شود.

سپس کالباس خوردشده، تکه‌های قارچی که جدا کرده‌اید، نمک و فلفل اضافه کنید و خوب تفت دهید ته سینی فر را چرب کنید و قارچ‌ها را داخل سینی بچینید، کمی از مواد داخل هر قارچ بریزید و روی آن پنیر پیتزا قرار دهید. سینی را داخل فر با دمای 200 درجه سانتی‌گراد به مدت 10 الی 15 دقیقه قرار دهید تا قارچ‌ها نرم شده و پنیر آب شود. سپس قارچ های شکم پر را داخل ظرف بریزید و به همراه سس دلخواه سرو کنید.

نوش جان

امیدواریم که از طبخ و میل کردن این غذای لذیذ در کنار خانواده و عزیزان لذت ببرید. لطفا نظرات ارزشمند خود در رابطه با مقالات آموزش آشپزی با قارچ ، را با ما در میان بگذارید.

 

برای دیدن دستورات بیشتر پیش غذا و دسر با قارچ حتما هر روز سایت هاگ را چک کنید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا