نقاشی قارچ

آموزش نقاشی قارچ حرفه ای با آبرنگ برای همه

امروز با نقاشی کودکانه با آبرنگ در خدمت شما عزیزان هستیم. برای نقاشی قارچ حرفه ای با آبرنگ خودتونو آماده‌کنید. برای نقاشی قارچ حرفه ای با آبرنگ باید توجه کرد که آبرنگ مثل مداد رنگی نیست.  وقتی صحبت از نقاشی کودکانه با آبرنگ می‌شود، پس ابتدا باید یک زیر انداز برای کار با آبرنگ پهن کنید. یک لیوان یکبار مصرف بردارید. 2/3 لیوان را با آب پر کنید. یک دستمال پارچه‌ای هم در کنارتان داشته‌باشید. دستمال و لیوان را همراه آبرنگ در داخل ظرفی مانند سینی قرار دهید. هواستون باشد مطابق فیلم از یک سمت کاغذ شروع به رنگ کنید و ادامه دهید. چون رنگ آبرنگ دیر خشک می‌شود. ممکن است با گذاشتن دستتان روی رنگ‌های  آبرنگ هم دست خود و هم نقاشی را کثیف کنید. همه این کارها تا اینجا برای این بود، که جایی رنگی نشه.

 

ویدیو نقاشی قارچ حرفه ای با آبرنگ برای همه سنین

اگر بلد نیستید با آبرنگ نقاشی کنید فیلم زیر را حتما دنبال کنید.

 

برای کار با آبرنگ به یک قلم موی باریک نرم و یک کاغذ مناسب برای آبرنگ نیاز است.برای ترکیب کردن رنگ‌ها با هم از پالت رنگ استفاده کنید. شما با زدن قلم‌مو در آب و سپس گذاشتن آن روی رنگ مورد نظر و کمی چپ و راست کردن سر قلم‌مو روی رنگ می‌توانید از رنگ مورد نظر در نقاشی استفاده کنید.

شما حتی می‌توانید رنگ‌های آبرنگ را در پالت رنگ به کمک قلم مو با هم ترکیب کنید و رنگ مورد نظر خود را بدست آورید. هر موقع هم که خواستید از رنگ جدید استفاده کنید قلم‌مو را در لیوان آب فرو کنید، کمی قلم مو را دایره وار در آب تکان دهید سپس در آورید و با دستمال آن را پاک کنید. این کار باعث می‌شود رنگ‌ها دیگر به هم  رنگی پس ندهند.

برای آموزش نقاشی بازی قارچ خور صفحه نقاشی قارچ هاگ را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه