جهاد کشاورزی

بازدید مدیر جهاد کشاورزی میبد از کارگاه پرورش قارچ

حمایت از تولیدکنندگان در جهت کوتاه شدن مسیر تولید تا عرضه محصولات

در راستای حمایت و ترویج مشاغل خانگی، آقای مسروری فر مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میبد از توابع استان یزد، از واحد تولیدی پرورش قارچ دکمه ای واقع در شهرک صنعتی جهان آباد میبد بازدید بعمل آورد.

مسروری فر اظهار داشت: بعد از ایجاد بازارچه از مزرعه تا سفره در محل جهادکشاورزی میبد از دیگر برنامه های این اداره جهت حمایت از تولیدکنندگان واحدهای تولیدی شهرستان در جهت کوتاه شدن مسیر تولید تا عرضه محصولات بوده بازدید از واحد تولید کننده قارچ که دغدغه آن فروش محصول تولیدی بود، انجام شد.

مسروری فر در ادامه افزود: درجهت رفع موانع تولید ورشد تولید کشاورزی راهی بجز حذف واسطه ها درپیش رو نبوده و مقرر گردید قارچ تولیدی این واحد در بازارچه مزرعه تا سفره که توسط جهاد کشاورزی برگزار می گردد، عرضه شود که این امر سبب رضایتمندی مصرف کننده و تولید کننده خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به ظرفیت 700 هکتاری کشت گلخانه ای شهرستان میبد، برگزاری بازارچه جهاد کشاورزی را فرصتی برای تولیدکنندگان بخش کشاورزی شهرستان در جهت افزایش درآمد بیشتر بدون واسطه دانست و دیگر واحد های تولیدی را دعوت به عرضه محصولات خود در این بازارچه نمود.

اخبار جهاد کشاورزی در حوزه قارچ را با هاگ دنبال کنید.
3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *