خواص قارچ ، فواید و ارزش غذایی انواع قارچ ها

بهترین داروها و مکمل های قارچ سال 2023

داروها و مکمل های ساخته شده از قارچ های دارویی برای اضطراب و افسردگی

بهترین داروها و مکمل های قارچ، اضطراب و افسردگی میلیون ها نفر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار می دهد و جستجو برای درمان های موثر همچنان در حال رشد است. مطالعات اخیر نشان داده است که تقریباً 19٪ از بزرگسالان اختلالات اضطرابی را تجربه می کنند، در حالی که 16.2 میلیون بزرگسال تنها در ایالات متحده حداقل یک دوره افسردگی اساسی را تجربه کرده اند. در پرتو این آمار، مزایای بالقوه قارچ به عنوان یک جایگزین طبیعی توجه قابل توجهی را به خود جلب کرده است. به ما بپیوندید تا 20 گونه برتر قارچ را که نتایج امیدوارکننده‌ای در کاهش علائم اضطراب و افسردگی نشان داده‌اند، ارائه امیدواری و حمایت همه‌جانبه برای کسانی که به دنبال راه‌ حل‌های جایگزین برای سلامت روان هستند، بررسی کنیم.

لیست بهترین داروها و مکمل های برگرفته از قارچ های دارویی  برای کنترل و درمان اضطراب و استرس در سال 2023 به شرح زیر می باشد.

  1. Elm & Rye Mushroom Complex Supplements
  2. Genius Mushroom
  3. Naturealm Sacred 7 Mushroom Extract Capsules
  4. Nutrivein Mushroom Supplement
  5. Double Wood Supplements Lions Mane Supplement Mushroom Capsules
  6. NutriFlair Mushroom Supplement 2600mg
  7. Drops of Nature Lions Mane Mushroom Supplement Gummies
  8. Host Defense, MycoBotanicals Stress Decompress Capsules
  9. FreshCap, Ultimate Mushroom Complex Capsule 
  10. Sunwink Cacao Clarity – Superfood Mushroom Powder
  11. Om Mushroom Superfood Master Blend Mushroom Powder Supplement
  12. Ace Workz Mushroom Supplement
  13. Fungies Lion’s Mane Mushroom Brain Health Gummies
  14. FreshCap, Ultimate Mushroom Complex Capsule
  15. HOST DEFENSE Extract Lion’s Mane
  16. HAPPY FOX Irish Sea Moss Capsules & Mushroom Complex
  17. SuperMush Daily Creativity and Connection SuppleMint
  18. GOBIOTIX Focus Mushroom Supplement 
  19. ELMNT 20,000mg 16x Strength Lions Mane Super Nootropic + Adaptogens
  20. Real Mushrooms Lion’s Mane Capsules

در ادامه به توضیح هرکدام از این داروها می پردازیم:

Elm & Rye Mushroom Complex Supplements (مکمل قارچ و سنجد و گندم سبوسدار):

این مکمل از برند Elm & Rye حاوی ترکیبی از قارچ های چاگا، کوردیسپس، یال شیر و مایتاکه است که به طور خاص به دلیل توانایی آنها در کاهش علائم اضطراب و افسردگی انتخاب شده است. نشان داده شده است که ترکیبات طبیعی موجود در این قارچ‌ها التهاب را کاهش می‌دهند و رشد عصبی را تقویت می‌کنند که منجر به بهبود کلی در سلامت روان می‌شود. چه به دنبال تقویت خلق و خوی خود باشید یا به سادگی از سلامت عاطفی خود حمایت کنید، مکمل مجتمع قارچ سنجد و چاودار یک انتخاب عالی در سفر سلامتی شما است.

Genius Mushroom

آیا به دنبال راهی طبیعی و موثر برای کاهش علائم اضطراب و افسردگی هستید؟ برخلاف داروهای دارویی که اغلب با عوارض جانبی ناخواسته همراه هستند، قارچ نابغه راهی طبیعی برای مدیریت علائم شما ارائه می دهد. این قرص های مکمل حاوی عصاره قارچ های گانودرما (ریشی)، کوردیسپس و هریسیوم (یال شیر) می باشد و علاوه بر این، مشخص شده است که این قارچ قدرتمند عملکرد شناختی را تقویت می کند، از سیستم ایمنی بدن شما حمایت می کند و حتی التهاب را کاهش می دهد. با تمام این مزایا، جای تعجب نیست که قارچ نابغه به یک راه حل برای کسانی تبدیل می شود که به دنبال افزایش سلامت روحی و جسمی خود هستند.

مکمل Genius Mushroom حاوی عصاره قارچ های دارویی گانودرما، کوردیسپس و هریسیوم
مکمل Genius Mushroom حاوی عصاره قارچ های دارویی گانودرما، کوردیسپس و هریسیوم

کپسول Naturealm Sacred 7 Mushroom Extract

استفاده از داروهای طبیعی برای رسیدگی به بسیاری از مسائل بهداشتی در زمان های اخیر به طور فزاینده ای محبوب شده است. از جمله این راه حل ها، کپسول عصاره قارچ Naturealm Sacred 7 است که همانطور که از نامش پیداست ترکیبی قوی از هفت نوع مختلف قارچ است. این کپسول حاوی عصاره قارچ های مایتاکه، ریشی، یال شیر، دم بوقلمون، شیتاکه، کوردیسپس و چاگا می باشد.

این کپسول ها برای ارائه یک درمان طبیعی برای اضطراب و افسردگی فرموله شده اند. در حالی که درمان‌های دارویی سنتی برای اضطراب و افسردگی اغلب با عوارض جانبی همراه است، کپسول‌های قارچ یک جایگزین کاملا طبیعی هستند. ترکیبات موجود در این کپسول ها برای تقویت آرامش، افزایش وضوح ذهنی و رفع اختلالات مرتبط با استرس به طور موثر با هم کار می کنند. در نتیجه، کپسول‌های عصاره قارچ Naturealm Sacred 7 یک جایگزین امیدوارکننده است که روشی طبیعی و مؤثر برای مقابله با اضطراب و افسردگی در اختیار افراد قرار می‌دهد.

Naturealm Sacred 7 Mushroom Extract Capsules
کپسول Naturealm Sacred 7 Mushroom Extract حاوی عصاره هفت قارچ دارویی

مکمل قارچ Nutrivein

مکمل قارچ Nutrivein اخیراً به دلیل فواید بالقوه آن در مبارزه با اضطراب و افسردگی مورد توجه قرار گرفته است. بسیاری از مردم برای دستیابی به سلامت روان به درمان های طبیعی روی می آورند و قرن هاست که قارچ ها برای اهداف دارویی استفاده می شوند. این مکمل به طور خاص شامل ترکیبی از قارچ های ریشی، چاگا و میتاکه است که هر کدام به دلیل خواص بالقوه ضد اضطراب و ضد افسردگی مورد مطالعه قرار گرفته اند. در حالی که تحقیقات بیشتری هنوز مورد نیاز است، برخی از افراد گزارش کرده اند که پس از مصرف مکمل قارچ Nutrivein کاهش علائم اضطراب و بهبود خلق و خو را تجربه کرده اند. اگر شما علاقه مند به بررسی گزینه های طبیعی برای سلامت روان هستید، ممکن است این مکمل به عنوان بخشی از یک رویکرد جامع در نظر گرفته شود.

مکمل قارچی Nutrivein Mushroom Supplement بهترین داروها و مکمل های قارچ
مکمل قارچی Nutrivein Mushroom Supplement حاوی عصاره قارچ های یال شیر، گانودرما و کوردیسپس

کپسول مکمل قارچ یال شیر برند Double Wood

برند آمریکایی دابل وود اخیراً مکمل قارچی جدیدی را معرفی کرده است که دنیای مکمل ها را تحت تأثیر قرار می دهد. این مکمل منحصر به فرد به طور خاص برای کسانی طراحی شده است که به دنبال راه های طبیعی برای مبارزه با اضطراب و افسردگی هستند. قارچ یال شیر یا هریسیوم، به دلیل پتانسیل آن برای تقویت عملکرد شناختی و بهبود سلامت روان به طور گسترده مورد مطالعه قرار گرفته است. این مکمل به شکل کپسول عرضه می‌شود و به راحتی می‌توان آن را در برنامه روزانه‌تان گنجاند. با افزایش تقاضا برای درمان های طبیعی برای درمان اضطراب و افسردگی، این کپسول های قارچ جایگزین ایمن و موثر برای کسانی است که به دنبال بهبود سلامت روان خود هستند. آن را امتحان کنید و اثرات مفید قارچ یال شیر را برای خود تجربه کنید.

کپسول مکمل قارچ یال شیری برند double wood
کپسول مکمل قارچ یال شیری برند double wood

مکمل قارچ 2600mg برند NutriFlair

مکمل 2600 میلی گرمی قارچ NutriFlair یک مکمل غذایی بسیار توصیه شده است که ثابت کرده است به طور قابل توجهی روحیه کلی را بهبود می بخشد و به طور طبیعی از سلامت ایمنی حمایت می کند. این مکمل با مواد ارگانیک با بالاترین کیفیت بسته بندی شده است که به طور خاص برای حمایت از بدن و ذهن شما طراحی شده است. یکی از مزایای برجسته این مکمل توانایی آن در کمک به کاهش اضطراب و افسردگی از طریق استفاده از قارچ های قوی است. قارچ برای قرن ها در طب سنتی به دلیل خواص درمانی خود مورد استفاده قرار گرفته است و به عنوان یک درمان طبیعی موثر برای مشکلات سلامت روان شناخته شده است. با استفاده از مکمل 2600 میلی گرمی قارچ NutriFlair، می توانید از سلامت روان خود حمایت کنید و از مزایای یک بدن سالم و متعادل، هم زمان لذت ببرید.

مکمل قارچی 2600mg برند NutriFlair
مکمل قارچی 2600mg برند NutriFlair

آدامس قارچ یال شیر برند Drops of Nature

Drops of Nature اخیراً یک مکمل امیدوارکننده به شکل آدامس تولید و روانه بازار کرده است که سر و صدای زیادی به پا کرده است. مکمل صمغی قارچ Lions Mane (یال شیر) آنها یک درمان طبیعی برای اضطراب و افسردگی است. Lions Mane نوعی قارچ است که قرن‌هاست در طب سنتی چینی استفاده می‌شود، زیرا خواص آن تقویت‌ کننده شناختی و خلق و خوی است. این آدامس ها یک راه سرگرم کننده و آسان برای وارد کردن یک مکمل قارچ به برنامه روزانه شما بدون نیاز به قورت دادن قرص یا نوشیدن چای تلخ است. با مکمل صمغی قارچ یال Drops of Nature به روحیه خود روحیه خود را تقویت کنید.

آدامس قارچ یال شیر برند Drops-Nature بهترین داروها و مکمل های قارچ
آدامس قارچ یال شیر برند Drops-Nature

کپسول های کاهش فشار استرس Host Defense, MycoBotanicals

کپسول های Host Defense MycoBotanicals Stress Decompress یک رویکرد طبیعی و جامع برای مدیریت استرس و اضطراب ارائه می دهد. این فرمول منحصر به‌ فرد ترکیبی از قدرت قارچ‌های یال شیر و گانودرما به همراه گیاهان آداپتوژن، و تقویت‌ کننده‌های سیستم عصبی برای تقویت آرامش و آرامش است. کپسول های Host Defence MycoBotanicals Stress Decompress با خواصی که نشان داده است از ارتباط ذهن و بدن پشتیبانی می کند، می تواند به کاهش احساس اضطراب و افسردگی کمک کند. این مکمل با گنجاندن انواع مواد مفید، راه حلی جامع برای کسانی که به دنبال کاهش اثرات مضر استرس و ارتقای سلامت کلی هستند، ارائه می دهد.

کپسول Host Defense MycoBotanicals Stress Decompress بهترین داروها و مکمل های قارچ
کپسول Host Defense MycoBotanicals Stress Decompress حاوی قارچ گانودرما و هریسیوم

کپسول FreshCap، Ultimate Mushroom Complex

کپسول مکمل قارچ Ultimate FreshCap یک مکمل منحصر به فرد است که ده مورد از معتبرترین عصاره های قارچ را در یک فرمول قدرتمند ترکیب می کند. قرن هاست که قارچ ها برای اهداف دارویی مورد استفاده قرار گرفته اند و تحقیقات علمی از خواص مفید آنها حمایت می کند. این قارچ ها به طور خاص به دلیل توانایی آنها در حمایت از سیستم ایمنی و ارتقای سلامت و تندرستی کلی انتخاب شده اند. یکی از مهم‌ترین فواید آن، پتانسیل آنها برای کاهش علائم اضطراب و افسردگی است. کپسول مجتمع قارچ FreshCap با ترکیبی شامل ریشی، یال شیر و کوردی سر، ممکن است یک راه حل طبیعی برای کسانی که به دنبال حمایت از سلامت روان خود هستند ارائه دهد.

مکمل قارچ FreshCap-Ultimate Mushroom Complex Capsule
بهترین داروها و مکمل های قارچ

Sunwink Cacao Clarity  پودر کاکائو و قارچ

Cacao Clarity، یک پودر کاکائو حاوی عصاره قارچ های دارویی است. این ترکیب مغذی به طور خاص برای بهبود عملکرد شناختی و تسکین علائم اضطراب و افسردگی طراحی شده است. عنصر کلیدی موجود در کاکائو کلریتی قارچ است، یک داروی طبیعی که قرن ها برای ارتقای شفافیت ذهنی و رفاه عاطفی استفاده می شود. با تشکر از تعهد Sunwink به تامین بهترین مواد اولیه، Cacao Clarity دوز قوی از خوبی قارچ را در هر پیمانه ارائه می دهد. خواه به دنبال بهبود تمرکز، کاهش اضطراب یا تقویت روحیه کلی خود باشید، کاکائو کلاریتی Sunwink یک انتخاب عالی برای هر کسی است که به دنبال راه حلی طبیعی و سالم است.

پودر کاکائو Sunwink Cacao Clarity حاوی قارچ های دارویی
پودر کاکائو Sunwink Cacao Clarity حاوی قارچ های دارویی

مکمل پودر قارچ Om Mushroom Superfood Master Blend

اگر به دنبال راهی طبیعی برای مبارزه با اضطراب و افسردگی هستید، ممکن است بخواهید مکمل پودر قارچ Om Mushroom Superfood Master Blend را به برنامه روزانه خود اضافه کنید. این ترکیب منحصر به‌ فرد حاوی انواع قارچ‌های دارویی است که به‌ خاطر خواص کاهش استرس‌شان شناخته شده‌اند. این مکمل با ترکیب قارچ هایی مانند یال شیر، ریشی و کوردیپس، چاگا و مایتاکه فوایدی فراتر از تسکین اضطراب را ارائه می دهد. نه تنها می تواند به بهبود خلق و خوی شما کمک کند، بلکه می تواند سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کند، سطح انرژی را افزایش دهد و سلامت کلی را بهبود بخشد. چه به دنبال یک مکمل روزانه یا راهی برای کاهش علائم خود به طور طبیعی باشید، مکمل پودر قارچ Om Mushroom Superfood Master Blend قطعا ارزش امتحان کردن را دارد.

پودر مکمل Om Mushroom Superfood Master Blend Mushroom Powder Supplement حاوی عصاره قارچ های دارویی بهترین داروها و مکمل های قارچ
پودر مکمل Om Mushroom Superfood Master Blend Mushroom Powder Supplement حاوی عصاره قارچ های کوردیسپس، مایتاکه و چاگا

مکمل قارچ Ace Workz

آیا با اضطراب و افسردگی دست و پنجه نرم می کنید؟ مکمل قارچ Ace Workz می تواند همان چیزی باشد که برای آرام کردن ذهن شما به آن نیاز دارید. بسته بندی شده با قارچ های طبیعی، این مکمل برای حمایت از رفاه عاطفی و تقویت آرامش فرموله شده است. برخلاف بسیاری از راه حل های دارویی، این گزینه کاملاً طبیعی به آرامش ذهن بدون هیچ گونه عوارض جانبی ناخواسته کمک می کند. Ace Workz با ترکیب خرد سنتی با نوآوری های پیشرفته، محصولی را ایجاد کرده است که نه تنها موثر است، بلکه استفاده از آن نیز آسان است. آن را امتحان کنید و ببینید چگونه می تواند زندگی شما را تغییر دهد.

آدامس قارچ هریسیوم Fungies Brain Health

آدامس های سلامت مغز قارچ Fungies Lion’s Mane یک راه عالی برای تقویت سلامت مغز و سلامت کلی شما هستند. این آدامس ها که با عصاره قارچ طبیعی یال شیر ساخته شده اند، راه حلی طبیعی و موثر برای کسانی که با اضطراب و افسردگی دست و پنجه نرم می کنند، فراهم می کند. قارچ یال شیر با توانایی منحصر به فرد خود در کاهش التهاب در مغز، عملکرد شناختی، حافظه و تمرکز را تقویت می کند. این آدامس ها راهی آسان و راحت برای گنجاندن این ماده مفید در برنامه روزانه شما هستند. پس چرا قارچ Fungies Lion’s Mane Brain Health Gummies را امتحان نکنید و فواید این قارچ قابل توجه را برای خودتان تجربه نکنید؟

آدامس قارچ یال شیر Fungies Lion's Mane Mushroom Brain Health
آدامس قارچ یال شیر Fungies Lion’s Mane Mushroom Brain Health

کپسول FreshCap، Ultimate Mushroom Complex

کپسول کمپلکس قارچ FreshCap یک راه حل طبیعی برای کسانی است که به دنبال کاهش علائم اضطراب و افسردگی هستند. این کپسول حاوی ترکیبی از قارچ های قوی مانند Reishi، Cordyceps و Lion’s Mane است. قرن‌هاست که این قارچ‌ها در طب سنتی برای کاهش استرس، تقویت آرامش و بهبود خلق و خو استفاده می‌شوند. کپسول کمپلکس قارچ آلتیمیت یک جایگزین کاملا طبیعی برای داروهای تجویزی بدون خطر عوارض جانبی است. قارچ های مورد استفاده در مکمل دارای گواهی ارگانیک هستند و در ایالات متحده رشد می کنند و بالاترین کیفیت محصول را تضمین می کنند. مصرف این کپسول آسان است و برای سبک زندگی پرمشغله مناسب است. کپسول کمپلکس قارچ نهایی FreshCap مکمل مناسبی برای هر برنامه سلامتی برای کسانی است که به دنبال راهی طبیعی و موثر برای مبارزه با اضطراب و افسردگی هستند.

HOST DEFENSE استخراج یال شیر

HOST DEFENSE Extract Lion’s Mane یک مکمل غذایی طبیعی است که برای تقویت ایمنی و حمایت از سلامت شناختی فرموله شده است. یال شیر یک نوع قارچ دارویی است که به دلیل خواص درمانی خود مشهور است و به ویژه برای رفع اضطراب و افسردگی موثر است. این حاوی ترکیبی منحصر به فرد از ترکیبات زیست فعال است که به کاهش علائم اختلالات خلقی و افزایش احساس خوشبختی کمک می کند. HOST DEFENSE با استخراج ترکیبات مفید از این قارچ قادر است راه حلی قوی و موثر برای هر کسی که به دنبال افزایش سلامت روان و جسم خود به طور طبیعی است ارائه دهد. اگر به دنبال جایگزینی طبیعی برای داروهای سنتی هستید، HOST DEFENSE Extract Lion’s Mane می تواند راه حل مناسبی برای شما باشد.

کپسول و مجتمع قارچ HAPPY FOX Irish Sea Moss

HAPPY FOX Irish Sea Moss Capsules & Mushroom Complex یک مکمل سلامتی است که ترکیبی از دو ماده قدرتمند برای حمایت از سلامت کلی شما است. خزه دریایی ایرلندی، همچنین به عنوان Chondrus Crispus شناخته می شود، نوعی جلبک دریایی است که به دلیل خواص تقویت کننده سیستم ایمنی شناخته شده است. از سوی دیگر، مجموعه قارچ ترکیبی از قارچ های دارویی مانند ریشی، یال شیر و کوردیپس است. قرن هاست که از این قارچ ها برای مبارزه با اضطراب و افسردگی استفاده می شود. این مواد با هم یک راه حل قوی و طبیعی ایجاد می کنند که می تواند به شما کمک کند سالم و شاد بمانید. خواه به دنبال تقویت سیستم ایمنی، کاهش سطح استرس یا بهبود خلق و خوی خود هستید، کپسول و قارچ هپی فاکس Irish Sea Moss Complex قطعا ارزش امتحان کردن را دارد.

SuperMush روزانه خلاقیت و اتصال SuppleMint

SuperMush Daily Creativity and Connection SuppleMint یک درمان طبیعی برای اضطراب و افسردگی است. این مکمل حاوی عصاره قارچ با کیفیتی است که از نظر علمی ثابت شده است که اضطراب و افسردگی را کاهش می دهد. ترکیب منحصربه‌فرد قارچ‌ها به تقویت خلاقیت و تقویت عملکرد شناختی کمک می‌کند و منجر به بهبود سلامت روان کلی می‌شود. با استفاده روزانه از SuperMush Daily Creativity و Connection SuppleMint، می توانید وضوح و تمرکز ذهنی بیشتری را تجربه کنید و همچنین احساس شادی و رفاه بیشتری را تجربه کنید. اگر به دنبال راهی ایمن و طبیعی برای مبارزه با اضطراب و افسردگی هستید، SuperMush Daily Creativity و Connection SuppleMint ممکن است تنها راه حل مورد نیاز شما باشد.

مکمل قارچ GOBIOTIX Focus

اگر به دنبال راهی طبیعی برای مبارزه با اضطراب و افسردگی هستید، مکمل قارچ GOBIOTIX Focus می‌تواند پاسخ شما باشد. این مکمل دارای ترکیبی از پنج گونه مختلف قارچ است که به طور سنتی برای خواص حمایت کننده از خلق و خو استفاده می شده است. مطالعات نشان داده اند که برخی از قارچ ها مانند یال شیر و ریشی دارای اثرات ضد التهابی و آنتی اکسیدانی هستند که می توانند به کاهش علائم اضطراب و افسردگی کمک کنند. GOBIOTIX با ترکیب این قارچ های قدرتمند با گیاهان سازگار مانند آشواگاندا و رودیولا برای حمایت بیشتر از استرس، قدمی فراتر می گذارد. به علاوه، این مکمل غیر GMO، وگان و فاقد رنگ و طعم مصنوعی است. اگر در مورد فواید بالقوه قارچ برای سلامت روان خود کنجکاو هستید، مکمل قارچ GOBIOTIX Focus ارزش بررسی را دارد.

ELMNT 20000 میلی گرم 16 برابر قوی Lions Mane Super Nootropic + Adaptogens

آیا به دنبال یک درمان طبیعی برای کمک به اضطراب و افسردگی هستید؟ بیشتر از ELMNT 20000mg 16x Strength Lions Mane Super Nootropic + Adaptogens نگاه نکنید. این مکمل از قدرت قارچ یال شیری استفاده می کند که قرن هاست در طب سنتی برای کاهش علائم اضطراب و افسردگی استفاده می شود. با 20000 میلی گرم در هر وعده، این سوپر نوتروپیک همچنین دارای آداپتوژن ها برای افزایش وضوح ذهنی و تمرکز است. به علاوه، کاملاً طبیعی، وگان و بدون GMO است. سفر خود را به سمت خلق و خوی متعادل تر و عملکرد شناختی بهبود یافته با ترکیب نوآورانه ELMNT آغاز کنید.

کپسول قارچ یال شیر برند Real Mushrooms

کپسول های قارچ واقعی Lion’s Mane راه حل مناسبی برای کسانی است که به دنبال یک درمان کاملا طبیعی برای اضطراب و افسردگی هستند. این کپسول ها از عصاره قارچ یال شیر ساخته شده اند و حاوی ترکیبات فعالی هستند که از نظر بالینی ثابت شده است که از عملکرد شناختی پشتیبانی می کند و اضطراب و افسردگی را کاهش می دهد. یال شیر که به عنوان یک آداپتوژن قدرتمند در نظر گرفته می شود، به بدن اجازه می دهد تا با عوامل استرس زا سازگار شود و به بازیابی تعادل کمک می کند، و آن را به یک مکمل ایده آل برای کسانی تبدیل می کند که به دنبال بهبود سلامت روان خود هستند. بدون هیچ گونه عوارض جانبی مضر، کپسول Real Mushrooms Lion’s Mane یک گزینه ایمن و موثر برای کسانی است که به دنبال راهی طبیعی برای مبارزه با اضطراب و افسردگی هستند.

گردآوری و ترجمه از تیم هاگ
کپی فقط با ذکر منبع جایز است.

سایر خواص قارچ را در هاگ بخوانید.
5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا