حرف ما در صنعت قارچ

دعوت به همکاری رسانه قارچ کشور

از علاقه‌مندان ،محققان، فرهیختگان، دانشجویان، و فعالین عرصه های گوناگون قارچ دعوت بعمل میاید

دعوت به همکاری رسانه قارچ کشور، سایت پیش روی شما، هاگ بعنوان کامل ترین و جامع ترین سایت تخصصی قارچ کشور که بی شک نمونه مشابهی دیگری از ان در حوزه کشاورزی ایران وجود ندارد، از سال ها پیش پایه ریز شده و تا کنون توانسته است در رئوس بسیار متنوعی از علوم مختلف مرتبط به دنیای قارچ مقالات و پست های فراوانی را تولید، گردآوری، ترجمه و بارگذاری نماید.

انگیزه و دلیل این حرکت خود جوش، چیزی جز دانش افزایی و هم افزایی در علوم مربوط به قارچ در بین متخصصین، ارتقاء سطح دانش احاد جامعه درخصوص مزایای قارچ، ارزش غذایی و درمانی،اکتشافات و نوآوری ها، تصحیح نگاه جامعه به قارچ، نشر اطلاعات فنی تولید و اخبار قارچ نبوده که در نهایت سبب تشویق جامعه به مصرف بیشتر قارچ خواهد شد.

از آنجا که حوزه ها و علوم مرتبط به دنیای قارچ بسیار وسیع و متنوع است با نیت کمک و مساعدت در راه رسیدن به اهداف درون صنفی و غنی تر شدن مطالب علمی و تخصصی سایت، بدینوسیله از علاقه مندان ،محققان، فرهیختگان، دانشجویان، و فعالین عرصه های گوناگون قارچ دعوت بعمل میاید تا دستنوشته، تحقیقات و مقالات خود در تمامی عناوین و شاخه های مرتبط به قارچ را برای بار گذاری در سایت تخصصی قارچ کشور با نام نویسنده آن و استفاده جامعه علاقه مندان قارچ ارسال نمایند.

لازم بذکر است از آنجا که سایت هاگ کاملا با نیت خیرخواهانه و باور حمایت از صنعت قارچ پایه ریزی و بنا شده است از شما همراهان گرامی خواهشمند است دعوت به همکاری رسانه قارچ کشور در راستای اقتصاد مقاومتی، پویایی صنفی و جامعه از نگاه اقتصادی، ما را در این مهم یاری نمایید. شایان ذکر است به همراهانی که 50 مقاله و دست نوشته برای سایت هاگ ارسال نمایند، ضمن تقدیر و تشکر هدایا و جوائز ارزنده ای تقدیم خواهد شد.

لطفا مقالات خود را به آرس ایمیل info@mushroom.news ارسال بفرمایید.

سردبیر

برای آشنایی با چالش های درون صنفی و راهکارهای پیشنهادی  حرف ما در صنعت قارچ هاگ را دنبال کنید.

5/5 - (3 امتیاز)

یک دیدگاه

  1. با سلام توسعه این صنعت و ارتقا آموزش این مهارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا