اخبار تولید قارچ سراسر کشور

واحد تولیدی قارچ جلگه دز تنها واحد تولیدی تک محصول کشور

کارخانه جلگه دز واحد نمونه تک محصولی در صنعت قارچ کشور

رضا قیصی پور مدیرکل استاندارد  استان خوزستان در گفت‌ و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در رابطه با شعار سال (تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها) در قالب بازدید‌های دوره‌ای از واحد‌های تولیدی استاندارد استان، اینبار از  شرکت جلگه دز در شهرستان دزفول که یکی از تولیدکنندگان قارچ دکمه‌ای خوراکی است، بازدید بعمل آمد.

وی افزود: در این بازدید ۳ ساعته از فرآیند تولید، بسته بندی، انبار قارچ خوراکی، تولید و نگهداری کود کمپوست و همچنین گزارشی جامع از دستاورد‌های علمی و انحصاری این مجموعه تولیدی از سوی کارکنان ارائه شد.

قیصی پور ضمن تشکر از توجه و تعهد مدیریت کارخانه به اخذ، حفظ، ارتقاء استاندارد‌های واحد تولیدی اظهار داشت: توجه به بازار‌های بین المللی و تکیه بر دانش داخلی، رمز موفقیت پایدار واحد تولیدی است.

به گفته مدیرکل استاندارد خوزستان؛ واحد تولیدی قارچ جلگه دز دارای ۴ پروانه استاندارد ویژگی‌های قارچ خوراکی، نشان استاندارد محصول سالم، نشان حلال و همچنین کود کمپوست بوده و تنها واحد تولیدی تک محصول کشور است که همزمان ۳ نشان استاندارد تشویقی برای فرآورده قارچ خوراکی را دارد.

گروه هاگ امیدوار است که باقی واحد های تولیدی کشور نیز به طور مستمر در مسیر موفقیت گام بردارند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا