انیمیشن و قصه

انیمیشن سرزمین قارچ های نارنجی

انیمیشن جذاب و خنده دار سرزمین قارچ ها ی نارنجی

انیمیشن سرزمین قارچ های نارنجی جزء انیمیشن هایی است که مایه ی طنزآمیزی دارد. چرا که کودکان ذهن بسیار کنجکاوی دارند و همیشه چیزی برای یادگیری پیدا می‌کنند. آنها معمولاً در خانه، مدرسه و مهدکودک و… وقت می‌گذرانند، درنتیجه آنها دیگر چیزهای غیرمعمول یا خنده‌داری در اطرافشان نمی‌بینند. زیرا بچه‌ها در این موقعیت ها معمولاً همه‌چیزهای جالب و سرگرم‌کننده را قبلاً دیده اند یا پیداکرده‌اند و برای آنها تکراری شده است.

بنابراین ترجیح می‌دهند که به تماشای برنامه‌های تلویزیون علی‌ الخصوص کارتون‌ها بپردازند. کارتن ها هر چقدر شخصیت های جذاب و جدید تری داشته باشند برای کودکان قابل توجه تر هستند.در این داستان سعی شده است تا در کنار نکات آموزشی با خلق شخصیت های با نمک و جدید برای کودکان در حین سرگرم کننده بودن جنبه ی آموزشی بالایی داشته باشد. امیدوارم خواندن این داستان در کنار کودک عزیزتان برایتان لحظات لذت بخشی رقم بزند.

انیمیشن سرزمین قارچ

سرزمین پهناور و سرسبزی بود که در اون کلی قارچ های کوچولوی، سفید بانمک کنارهم زندگی می کردند. همشون شبیه به هم بودند و کلاهک نارنجی رنگی به سر داشتند. اونها با با شادی و خوشحالی کنار هم زندگی می کردند. خونه هاشون هم ی جورایی شبیه خودشون بود. خونه های کوچیکی که شبیه قارچ بود و سقفشون نارنجی رنگ بود. اونها خونه هاشون رو کنار هم و رو تنه و اطراف درخت ساخته بودند.

یک روز که سخت در حال نظافت و رنگ کردن خونه هاشون بودند. صدای بلند و بوم بومی اومد. یکی از قارچ کوچولو های بانمک و شیطون با شنیدن صدا، تلسکوپی برداشت و به دور تر ها نگاه کرد و دید یک غول در حالی که یک نی لبک رو می نوازه به  محل زندگی اونها داره نزدیک و نزدیک تر میشه.

غول سرزمین ما یک غول بزرگ، صورتی رنگ مهربون بود که قارچ کوچولوها خیلی دوستش داشتند. غول قصه ما که اسمش بومبی بود چون هیکل بزرگی داشت موقع راه رفتنش صدای بلند و بوم بومی تو فضا می پیچید و زمین تکون میخورد. اون دوست قارچ ها بود و گاهی برای تفریح و بازی به دیدنشون میومد. بادیدن بومبی قارچ ها کلی ذوق کردند و به سمتش دویدند.

قارچ کوچولو و بومبی

همون قارچ کوچولویی که با تلسکوپ بومبی رو دید، سریع تر از همه به سمتش دوید و روی انگشت دست بومبی که پایین آورده بود، رفت. بومبی قارچ کوچولوی تو دستش رو بالا آورد و با تکون دادن سرش گفت که بازی رو شروع کنند.ب بازی به این صورت بود که قارچ ها با کنار هم قرار گرفتن، شکل چیزی رو به وجود می آوردند.بومبی هم حدس میزد که اون شکل چه چیزی هست. با اشاره قارچ کوچولو همه ی دوستانش دویدند و کنار هم یک شکل رو به وجود آوردند.

بومبی حدس زد که شکل توت فرنگی هست.قارچ کوچولو گفت که درست نیست و بعد از دوستانش خواست که شکل دقیق تری درست کنند. قارچ ها حرکت کردند و شکل رو کامل تر کردند. بومبی فکر کرد و گفت که صورت یک مرد هست با دماغ توت فرنگی. قارچ کوچولو ها به حدس بومبی خندیدند و گفتند درست نیست. قارچ کوچولو از قارچ ها خواست که شکل رو دقیق تر و کامل تر درست کنند. اونها دوباره حرکت کردند و این بار یک شکل واضح تر درست کردند.

بومبی و نتیجه بازی

بومبی بیشتر فکر کرد و گفت که صورت یک مرد هست تو گلدون. قارچ ها کوچولو ها با شنیدن حدس بومبی حسابی خندیدند. بومبی از خندیدن قارچ ها و اینکه نتونست جواب درست رو بگه، خیلی ناراحت شد. با دیدن صورت ناراحت بومبی قارچ ها دیگه نخندیدند و قارچ کوچولو از رو شونه های بومبی بالا رفت و کنار گوشش یواشکی و آروم جواب درست رو گفت. بومبی هم با خوشحالی جواب درست رو بلند گفت. همه بومبی رو تشویق کردند و براش دست زدند.بومبی نی لبکش رو برداشت و نی زد. همه با خنده و شادی اطراف بومبی چرخیدنید و بالا و پایین پریدند.

امیدوارم از خواندن این داستان لذت برده باشید و خوشحال میشیم نظرات خودتون را با ما در میان بگذارید.اگر علاقمند به دانستن بیشتر در مورد قارچ ها و انواع آنها هستید. اگر مایل هستید انیمیشن های آموزنده بیشتری ببینید حتما از سایت ما دیدن فرمایید

اگر علاقمند به حوزه داستان و انیمیشن هستید برای خواندن و دیدن داستان و قصه های بیشتر، سایت هاگ را ببینید و لذت ببرید.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا